Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak mocy


leonpg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem Megane kombi w silniku 1.9dci 96kW (131KM) niestety kompa miał po włosku, ale do rzeczy po podpięciu pod kompa okazało się że świeca jest spalona, od razu też wymieniłem filtr paliwa i elementy zawieszenie w jednym warsztacie a w drugim olej(5w30 elf do FAPa) z filtrem i świece po tym auto odzyskało moc, przy wymianie świec mechanik odkręcił rurę do EGR( bo mu zawadzała i była czysta) Cięcie (foto nie z mojej megi), mniej trzęsło przy odpalaniu i miało mniejsze spalanie ale po rozgrzaniu pojawił się błąd brak FAPa- pękł jeden z wężyków, po wymianie znów muli podobno tak że nie czuć przyspieszenia choć spalanie na 15km wyszło 6,1 (osobiście sprawdzić nie mogę bo jestem teraz w delegacji) i wracam w sobotę. Filtra powietrza jeszcze nie ruszałem, jeszcze nie zdążyłem zamontować.

Przed wymianą świec i oleju musiałem zrobić około 80km na rozgrzanym silniku waliło lekko spalinami z bagnetu i olejem.

Czy może to być zapchany FAP? Kończą się mi już pomysły

lapka2.gif

Regulamin dodawania zdjęć

 

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jak kupowałeś to tych objawów nie było ? nie sprawdzałeś przed kupnem ???

Auto było w dwóch warsztatach i nie znasz przyczyn ?

"" Kończą się mi już pomysły "" - to bardzo szybko , a jesteś dopiero na początku problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli EGR masz normalny sprawny czy zaślepiony? Jego wywalenie przy obecnym filtrze DPF podobno sprawia że się szybko zapycha. Filtr powietrza raczej nic tu nie zmieni.

Jeżeli to FAP to może jakaś dłuższa wycieczka i wypalenie pomoże. Ale i tak chyba musisz podpiąć auto pod Clipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest trollowanie tylko zbieranie informacji, aby móc postawić wstępną diagnozę.

Mechanicy nic nie sugerowali ???

Rozumie, że po wymianie wężyka nie było błędu brak Fapa ??

Przed wymianą świec i oleju musiałem zrobić około 80 km na rozgrzanym silniku, ( dlaczego musiałeś ) waliło lekko spalinami z bagnetu i olejem - napisałeś .

Jaki kolor spalin wydobywał się z rury wydechowej ???

Jak wygląda sprawa odmy olejowej ? ,

Czy drożny jest przewód z odmy do misy olejowej ?

Jaki stan membramy zaworu odmy ?

Czy drożny przewód pomiędzy zaworem odmy a turbiną ?

Jak uporasz się z tymi sprawami i wymienisz filtr powietrza to;

Jak wygląda sprawa turbiny od strony wydechu ??(luzy, zaolejenie, stan łopatek )

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok przepraszam że dopiero teraz odpisuje, więc auto przyspiesza tak jak po wymianie świec, ale w miarę dobrze idzie do trójki. Auto ma moc coś jak załadowany w piątkę 207 5d 90KM. EGR raczej niezaślepiony, spalanie na trasie 2x15km + 2x70km koło 5,5l przy średniej prędkości 70km/h na czwórce wczoraj szybciej nie dało rady jechać w zach-pom.

Mechanicy nic nie sugerowali, bo nic nie mówiłem o małej mocy, bo sądziłem że wymiana świec załatwi sprawę.

Kolor spalin typowy dla diesla o tej porze roku, zimno jest to spaliny widzę jak wyjdę za samochód ale podczas jazdy nie rozpylam zasłony dymnej. Na śniegu też jakiś czarnych plam oleju nie ma z wydechu.

Dziś odpiąłem też przepływomierz (żółta strzałka) wyskoczył komunikat o błędzie, ale nie pomogło przy przyspieszaniu słychać było też głośny świst przy większych obrotach, po podłączeniu świstu i błędu brak.

Przyjrzałem się odmie (plastikowa puszka przy bagnecie?) i na spodzie tego węża wychodzącego z góry od niej było trochę oleju tak że palec był czarny (zielona strzałka) głębiej ręki nie wkładałem plus w miejscu jak jest różowa strzałka był lekko wilgotny. Próbowałem dostać się do filtra powietrza ale nie mam łamanego śrubokrętu a łba śrubom nie chce ukręcić.

 

sorki za brak zdjęcia wcześniej

thumb_hosting_zdjec_1484489518__841988389_11_1080x720_automatic-klimatronic-navi-kamera-panorama-xenon-.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!