Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwne odpalanie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć koledzy. Mam problem z autem, a nie wiem co z nim jest, na mechaników nie liczę bo u mnie takowych nie ma, co z nim jest. Nie wiem. Ciężko pali, ciężej niż kiedyś. Kręci dłużej, łapie jak na 1 cyl, ledwo i gaśnie i tak kilka razy, aż zapali. Potem przez moment siwo za nim.

Co mam z nim zrobić. Czym się zająć, co sprawdzić?

Ktoś podejmie temat.

Edytowane przez tidia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No hejka. Dzięki za odpowiedz. Można z nim na klipa ale pewnie nic nie będzie, niedawno był. Na pewno błędów nie ma. Teraz też nie pokazuje błędów, na wyświetlaczu żadnych, a jak grzeje świece kontrolka jest i świeci, a i woltomierz pokazuje znaczny spadek napięcia więc wnioskuje, że grzeją ale jak nie wiem.

Myślę że clip to u mnie tak z 50 i cięcie mi pomogą ale od czegoś zacząć trzeba, można jeszcze sprawdzić ich przejście, oraz na krotko na moment podać im napięcie.

Myślę że tu albo chodzi o ropę, mam bąble powietrza w wężach albo o kompresje w silniku, lub akumulator, jak będzie tak odpalał to nagram filmik

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że tu albo chodzi o ropę, mam bąble powietrza w wężach

No widzisz sam znalazłeś odpowiedź na problem. Zapowietrza się układ paliwowy pozbądź się powietrza w przewodach paliwowych i kłopot z odpalaniem powinien odpaść. Jak to zrobić masz na forum opisane w innych tematach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeanalizuj takie coś: gdzie masz czujnik powietrza zasysanego? Jaki jest odcinek rurek/filtrów etc... ilość zassanego powietrza wedle długości i przekroju tych rurek/filtrów/etc... dodatkowo wpływ otoczenia komory silnika - oddawanie ciepła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karlo dzieki za info. Analizuje ale ni jak mi to nie idzie.A widze to w innych kolorach niz ty.Sorry ale nie ufam w to .

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Auto stalo 8 h pod domem na ulicy ,na wietrze. Przy -5st ,caly byl zimny jak nozki w galarecie . Byl swieżo odpalony wiec jakie rurki mialy byc cieple ,otoczenie komory silnika? moze po 30 minutach pracy ale nie po 1 minucie

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Swoja droga obd 2 pokazal mi ze mam 11,4 v na akumulatorze, chyba zamarzł ,ale odpalil.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałeś w jakich warunkach sprawdzałeś tą temperaturę, było sprawdzić nie odpalając go - na zapłonie i dopiero odpalić i obserwować zmianę wartości czujników.

11.4V to jednak troszkę mało; 12.4V jest tą wartością dobrą, w zimę może troszkę spaść ale raczej nie aż o 1V. Aku do sprawdzenia. Pozostaje jeszcze kwestia jakości miernika, gdzie błąd pomiarowy może być duży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:huh: diagnoskopami nie sprawdza się napięcia na akumulatorze (wskazanie poglądowe), przy odpalonym zapłonie i podłączonym diagnoskopie dochodzi spadek* napięcia przez włączone systemy w samochodzie... pomiar napięcia wykonuje się miernikiem na klemach akumulatora.

Ale nawet i tak masz zbyt duży spadek napięcia, mam zamontowany u siebie miernik napięcia w liczniku i mierzy on napięcie na przekaźniku koło licznika po lewej stronie (przekaźnik akcesoriów) i nawet jak podłączę się ktsem to wskaznie na nim nie spada poniżej 12V (przeważnie jest: 12,2-12,1V do 20min zabawy na samym zapłonie). Na ktsie wskazanie jest jeszcze niższe, nie pamiętam dokładnie ile, ale nigdy na to nie zwracałem uwagi dla mnie nie jest to pomiar miarodajny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!