Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podświetlenie przycisków szyb


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ostatnio przestał mi działać przełącznik od tylnych szyb wiec kupiłem używany ale okazało się że spalone są w nim żarówki a w oryginalnym miałem diody wiec kupiłem 4 diody żeby wszystkie były równe i teraz jak uruchomię samochód i diody się świecą to nie działają mi szyby a jak włączę na zapłonie i diody nie świecą to szyby działają. Jakieś pomysły ? Za mocne diody ? Kupiłem takie na 12v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko działało tylko nie były podświetlone,jest kilka różnych masz rację dlatego sprawdzałem. Jakimś dziwnym sposobem prąd który podswietla przyciski zakłóca ich działanie a na postoju wszystko okej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo coś namieszałeś albo te diodki tak robią problemy, u siebie i u znajomych montowałem diodki smd z taśm z odpowiednim rezystorem w przełącznikach szyb i niema problemów. Ty kupiłeś na 12V, ja takowych unikam, jakoś nie mam do nich przekonania, wolę zwykłe diodki montować z rezystorem o odpowiedniej wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko luzik, dzwoń z dwa dni wcześniej, w wolnej chwili przygotuję sobie za w czasu komplet diodek z rezystorami, muszę tylko przypomnieć sobie jakie montowałem tam rezystroki aby nie było za jasno.

 

Ja używam takowych diodek smd i malutkich rezystorów

post-54541-0-37466100-1490736908_thumb.jpg

 

Efekt końcowy:

post-54541-0-29799900-1490736432_thumb.jpg

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diody SMD 5050 pod przyciski??

To jakby pod każdy przycisk 3 normalne diody LED wstawić.

(dlatego mają 6 nóżek)

U siebie mam takie 3 (5cm taśmy) + jeszcze dodatkowy rezystor do oświetlenia dołu drzwi i tablicy rejestracyjnej, i świeci zdecydowanie za mocno.

Z zamieszczonych fotek widać, że masz zastosowany rezystor 1,3K +/-5%, a wszystkie 3 ledy w module masz równolegle połączone.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie smd5050 a smd2835. Na ten rezystor to bym nie patrzył, zdjęcie było jeszcze z etapu początkowego i ostateczna wartość może być nawet pod 10k, mi zależało na leciutkim świeceniu a nie na przyciąganiu uwagi ładnym jasnym świeceniem. Nie chciałem kupować specjalnie diodek 3mm, bez sensu wydana kasa jeśli masz pod ręką pasek z diodami smd. U siebie robię na tych paskach po 2,5cm - 3 diody smd2835.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
W dniu 28.03.2017 o 23:33, karllo napisał:

Spoko luzik, dzwoń z dwa dni wcześniej, w wolnej chwili przygotuję sobie za w czasu komplet diodek z rezystorami, muszę tylko przypomnieć sobie jakie montowałem tam rezystroki aby nie było za jasno.

 

Ja używam takowych diodek smd i malutkich rezystorów

post-54541-0-37466100-1490736908_thumb.jpg

 

Efekt końcowy:

post-54541-0-29799900-1490736432_thumb.jpg

Byłbym wdzięczny jakbyś sobie przypomniał lub zajrzał jakie to rezystroki finalnie bo wyszło kozacko 😎💪

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Podświetlenie przycisków szyb

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!