Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

Posiadam Megane Grandtour 3, 2011 rocznik, 1.6 110km, obecnie przejechane 75kkm.

Od niestety 3-4 tygodni borykam się z problemem ubywającego płynu chłodniczego ze zbiornika. Sytuacja wygląda na tyle dziwnie, że czasem pokonując ten sam dystans w ciągu 3 dni nie schodzi płyn, a czasem po przejechaniu 20km płyn z maksimum potrafi zejść poniżej minimum, a nawet czasem zatrzymuje się na dnie. Dziś odstawiałem samochód do warsztatu w celu wymian hamulców z tyłu (ale to już inna sprawa) i zapytałem mechanika o sprawdzenie szczelności układu. Z racji tego że ciężko będzie znaleźć wyciek, mechanik coś wspomniał o wadach renaultów ze szczelnością korka :blink:. Pierwszy raz słyszę o takiej przypadłości :P

 

Wszelkie rady i sugestie w czym może leżeć problem mile widziane!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak korek sie okaże dobry to trza się zaopatrzyć w tester CO2 i zajrzeć do zbiorniczka ;>

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, jutro odbieram autko i zobaczę co powie mechanik. W zbiorniku płynu chłodniczego nie widziałem śladu oleju, bo go czyściłem więc wydaje mi się ze termostat okej.

Mam podobnie kupiłem nowy korek 20 zł i obserwuję .

Chodzi o korek od zbiornika wlewu płynu, czy gdzieś indziej jest jeszcze jakiś :P? Pytanie może się wydawać głupie ale jestem laikiem w tych sprawach :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niestety problem nadal nie rozwiązany.

 

Obecnie wygląda to tak:

 

Samochód na postoju nie traci płynu ze zbiornika.

Na rozgrzanym silniku pokonując około 20-30km potrafi zejść płyn z maksimum na samo dno lub go nawet w zbiorniku nie ma.

W momencie jak pokonuję krótkie dystansy i auto nie zdąży się dobrze dogrzać woda zupełnie nie schodzi.

Mam instalacje LPG, mechanik uważał że dwa trójniki przepuszczają, zostały wymienione i problem nadal jest. Problem w tym że już tyle wody jest wylane pod silnikiem że nie wiadomo skąd cieknie :bash:

Sprawdzałem testerem CO2 uszczelkę głowicy, nie wykazuje problemu, nie kopci na biało, nie ma wody w silniku ani osadu pod korkiem.

Czy to może być problem z pompą wody lub przeciekającym termostatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!