Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megan III w UK

jorgus88

Rekomendowane odpowiedzi

Dzien dobry,

Chcialbym poradzic sie was w sprawie zakupu Megi III w UK. Niestety do tej pory jezdzilem niemieckimi autami lub fordem i jestem troche zielony w francuskiej motoryzacji (cena w stosunku do wyposazenia jest bardzo zachecajaca, a na tym mi obecnie zalezy). Przede wszystkim chcialbym was o nie zapytac, bo nie do konca rozumiem oznaczenia wersji. 

To co znalazlem na ogloszeniach to:

- Dynamique  (Najuboższa wersja?)

- Expression   (troche lepiej, multifunkcyjna kierownica?)

- EXTREME     (??)

* TomTom, Boss itd.... to sa dodatki jako brandowane produkty? 

Na czym mi zalezy to system bezkluczykowy, wyglada rewelacyjnie zwlaszcza przy zakupach itd. Chcialbym gdyby byla kamera lub/i czujniki parkowania, strasznie kiepsko u mnie z miejscem i zaoszczedzilo by to sporo nerwow przy parkowaniu zwlaszcza na poczatku przy slabej widocznosci z tylu.... Na dodatek lubie skorzana, mila w dotyku kierownice z multifunkcja. Czy do tego wszystkie musze szukac auta po faceliftingu mam na mysli 2012 rok ++? Sa dobre ceny za starsze roczniki 2010-11... czy duze zmiany zaszly po lifcie, warto waszym zdaniem dolozyc?

Co do silnika to wybieram benzyne, 1,6 VVT (zmienne fazy rorzadu). Mam 5 km do pracy, niestety czesto jezdze na zimnym silniku. Czytalem, ze wlasnie te VVT lubi szfankowac, jak z pozostalymi podzespolami, rozrzad standardowo wymienic po zakupie jesli przebieg wiekszy niz 100k km? Jak z naprawa VVT, ktos cos wie jakich przebiegow unikac i jakie sa koszta ewentualnej naprawy? Zauwazylem tez, ze wszyscy preferuja wersje 110km, czym sie ona rozni? 

Jak zwykle sa dwie opcje, kupic tanio i zrobic wszystko na start, albo drozej z historia serwisowa z ASO....