Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dźwięk grzechotki silnika? Niepokojące odgłosy 1.2 TCe 130KM


mythqt

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
Dnia 4.06.2019 o 11:41, Maciej_J napisał:

... potwierdzam to też u mnie ...

 

Gadałeś o tym z serwisem, ciekawi mnie temat. Niestety o ile na co dzień w mieście temat jest do olania to jednak jak jechałem na Chorwację i w nocy gdy pasażerowie się pospali, radio było ściszone i klima też nie musiała szczególnie się nadmuchać to odgłos był już słyszalny wyraźnie i na dłuższą metę mocno irytujący. Wkurza mnie że sporo tańsze CLIO w wersji "bieda edyszon" jest cichutkie a auto klasa wyżej w wersji jakby nie było premium coś to poświstuje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 8.06.2018 o 09:32, rafa85 napisał:

... Gdy w trakcie jazdy wcisnę sprzęgło, to dźwięk nie pojawia się nawet przy dodawaniu gazu, co może sugerować, że jest on słyszalny tylko wtedy, gdy skrzynia pracuje pod obiążeniem. W najbliższym czasie udam się do ASO, ale może ktoś już zna diagnozę, którą mógłbym zasugerować magikom z serwisu?

 

Hej, u siebie drążyłem temat w serwisie dilera, bezskutecznie, wysmarowałem pismo na skrzynkę biura obsługi, opisałem sytuację że serwis to weryfikował i zostałem odprawiony z informacją że "ten typ tak ma". Dostałem ID zgłoszenia i temat przepadł. Co ciekawe w ubiegłym tygodniu zadzwoniono do mnie, diler potwierdził że otrzymał od Renault Polska wytyczne jak pozbyć się hałasu grzechotki z kratki i zapraszają mnie na akcję serwisową. W piątek odstawiam samochód na cały dzień. Renault Polska diagnozuje to w wysprzęgliku. Muszą wyjąć skrzynię i pewnie zrobić pierdylion innych rzeczy, nie dziwię się więc że pierwotnie odsyłali mnie z kwitkiem, koszty :) Mimo wszystko jestem pozytywnie zaskoczony podjęciem tematu. Dam znać pod koniec tygodnia o efektach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć 

Efekt będzie taki, że hałas zniknie na jakiś czas i potem wróci, bo wysprzęglik jest wadliwy:)

A Renault nagle zna rozwiązanie bo ja wstawiłem do nich swoje auto w lipcu ( mam 1.3 TCE) i na podstawie własnych wniosków powiedziałem żebyśmy spróbowali wymienić ten wysprzeglik. Jadę niedługo znów więc może w końcu zrobią na ten element jakąś akcję serwisowa.

 

Poniżej filmik sprzed, a potem po wymianie 

 

 

  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej_J napisał:

.... Renault nagle zna rozwiązanie bo ja wstawiłem do nich swoje auto w lipcu ( mam 1.3 TCE) ...

 

Też mam 1.3 TCE 115KM. Niech robią, Żona pracuje 200m od serwisu, auto odstawia będąc w pracy. Jak odgłos wróci to i ja wrócę do nich, pięć lat gwarancji jest więc mam sporo czasu na testy. Niby nie jest to nic złego ale jadąc tym autem 2 tys. km w nocy to drobne grzechotanie wk*%$rwia niemiłosiernie :39_angry: to właśnie po tej trasie nabrałem motywacji aby wrócić do sprawy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh 20 kilometrow przebiegu, laweta, wymiana listwy wtryskowej i teraz słyszę ten dźwięk przy przebiegu 110 kilometrów. Kupiłem auto w piątek odebrałem wczoraj z serwisu i co znowu na serwis stawiać z tym wysprzeglikiem? Aso już znają problem czy będą mi wmawiać ze problemu nie ma? Myślałem ze z nowym autem będzie inaczej :/ 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.10.2019 o 10:07, T0M0 napisał:

... Dam znać pod koniec tygodnia o efektach.

 

Cześć, temat hałasującego wysprzęglika na teraz zamknięty, wymiana faktycznie pomogła, odebrałem auto w piątek popołudniu. Niestety musiałem wrócić w poniedziałek do serwisu bo prawdopodobnie źle odpowietrzyli układ wspomagania i auto po postojach robiło "turbo-żaby" :64_zipper_mouth: Po odpaleniu silnika ciężko było nim ruszyć spokojnie, sprzęgło brało na maksa praktycznie z podłogi, mało brakło a w weekend Żona by skasowała przód bo chciała przestawić auto kawałek do przodu a ten wystrzelił jak z procy na samym sprzęgle i zgasł zatrzymując się na centymetry od drugiego auta. Odpowietrzyli układ, sto razy przeprosili i jest już ok.

 

Nadal mam dużo sympatii do swojego Dilera i jego Pracowników ale wystawiają mnie na coraz cięższe próby :7_sweat_smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!