Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błędy na wyświetlaczu, nierówna praca silnika


pietrek_g

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. 

Dziś pojawił się problem. W czasie jazdy wyskoczył check engine, komunikat abgassystem defekt, oraz jakiś komunikat z ABS/ASR. Auto kicha, prycha nie równo pracuje ale jedzie. Czy mógłby ktoś naprowadzić od czego zacząć? Czy przy pomocy kabla OBD2 i programu DDT2000 sprawdzę chociaż błędy? Z tego co czytałem może to być cewka, czujnik faz rozrządu lub EGR (jeśli występuje). A może jest ktoś z Gdańska kto mógłby podjechać i zobaczyć kompem? Jestem w pracy więc nie mam jak podjechać gdzieś na warsztat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do ASO, tam mają serwis. Dużo jazd po mieście było? Może być; sonda, świece, cewki, wtryski, czujniki położenia wałka i wału. Bez clipa to loteria.

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do DDT jest kabelek typu KKL

Ja używam preferowany.

Da się zrobić dużo rzeczy, ale trochę trzeba umieć.

Jeśli dobrze zinterpretujesz odczyty znajdziesz usterkę.

Podejrzanie wyglądają  sondy.

Trzeba dokładnie zmonitorować ich pracę.

 

Edytowane przez jabrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kabel właśnie KKL od vaga ale z tego co się zdążyłem zorientować po różnych forach to właśnie z DDT powinien działać. Ale nie miałem okazji póki co tego auta podłączać bo przez ponad dwa lata jak go mam to kompletnie nic się z nim nie działo. Standardowe wymiany oleju raz do roku (auto mało jeździ - auto mojego taty). I do tego paliwo i nic więcej. No i nigdy nie miałem okazji pracować z tym programem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego właśnie wolę Vagi. Kabel i prosty program i robię co chcę. Ale dzięki za pomoc. Jutro brat podjedzie na warsztat i zobaczymy co w trawie piszczy.

 

edytowano

Problem rozwiązany. Padła cewka na 3 cylindrze. Po wymianie wszystko wróciło do normy. W warsztacie nawet język polski w kompie uruchomili mimo iż na różnych forach ludzie twierdzili że w przedlifcie się nie da.

Za całość brat zapłacił 230 zł.

Edytowane przez pietrek_g
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!