Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, 

W ostatnim czasie wymieniałem w serwisie płyn hamulcowy; został urwany odpowietrznik; serwis zregenerował zacisk i mogło by się wydawać, że wszystko ok. Jednakże, zauważyłem, że gdy wciska się pedał hamulca (na włączonym silniku!) pedał w 1/4 długości jest luźny, po czym od 1/4 zaczyna stawiać opór; dochodzi do pewnego momentu i gdy i staje. Po czym gdy się mocniej przyciśnie zaczyna znowu opadać (stawiając lekki opór) i zatrzymuje się mniej więcej 1/4 od końca. \

Mam wrażenie, że wcześniej zatrzymywał się w połowie swojej długości i nie było możliwości go ruszenia. 

W serwisie pokazano mi zregenerowany zacisk; nie ma żadnych wycieków i ponownie przy mnie, maszynowo odpowietrzyli układ.

Czy w Waszych autach jest podobnie, czy to normalne? A jak nie to gdzie szukać usterki?      

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!