Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Assistance na UE


sebak@op.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wybieram się na majówkę do Włoch, mam pakiet OC+AC+NW+ASS Komfort w PZU, auto ma 12 lat. Aneksuje umowę z ASS Komfort na Super.

Kiedyś w PZU Assistance w wersji Super obejmowało holowanie samochodu do 1.000 km nawet w takim wieku, obecnie jest limit do 7 lat i powyżej tej wartości zapewnione jest holowanie tylko do.... 150 km. 

Trochę to mało przy trasie ponad 1.000 km i analizując warunki innych firm to raczej nic lepszego się nie znajdzie:61_sob:

Moje autko jest oczywiście sprawdzone, regularnie serwisowane i generalnie więcej niż zadbane ale przebieg 300 tyś km, ciągle oryginalne sprzęgło z dwumasą, turbo, wtryskiwacze. Awaria któregoś z tych podzespołów może na dobre unieruchomić pojazd a jedyna opłacalna naprawa może odbyć się tylko w swojego mechanika, we Włoszech pewnie przekroczy wartość auta.

Ile kosztuje holowanie na dłuższym dystansie z zagranicy do Polski? Liczy się kilometry tylko z holowanym pojazdem czy dojazd też?

Auto zastępcze które zapewnia ubezpieczyciel trzeba oddać tam gdzie się je wzięło, mam na myśli np.Włochy, Niemcy (jeśli tak to to totalnie bez sensu)?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak teścia auto doznało awarii na powrocie z Chorwacji i nie miał wykupionego żadnego Assistance na Europę to wypożyczył auto na miejscu, wrócił do domu z pasażerami, wynajął lawetę (sam kierował) pojechał po swoje auto (zastępcze na lawecie) i przywiózł swoje do domu. Pociągneło po kieszeni ale i tak było taniej niż holowanie z zagranicy. Dokładnych kosztów nie znam ale z paliwem itp. pewnie z 1500-2000 zł wyszło.

4 godziny temu, [email protected] napisał:

analizując warunki innych firm to raczej nic lepszego się nie znajdzie:61_sob:

Mam klienta, który jeszcze do niedawna jeździł do Chorwacji leciwym autem i co roku kupował terminowe ubezpieczenie tylko na tą podróż. Nie pamiętam gdzie ale ostatnio widziałem na przeciwko UM k. teatru multiagencję niby z 17 TU. Może warto tam popytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Agencję odwiedzę, chociaż już w zleciłem brokerom przez net... i nic:( Starość Panie.....

Na wypadek poważnej awarii (czyli nie do naprawienia na miejscu) widzę to tak - przyjeżdża auto pomoc i holuje to swoje 150 km w kierunku domu i zostawia na jakimś parkingu lub stacji paliw. Auto zastępcze przysługuje mi w tym wariancie ASS na 5 dni (przy wypadku 10 dni), wracam nim do domu, wypożyczam lawetę i wracamy ze szwagrem po auto (szwagier ma Forda S-max z hakiem). Pewnie można jeszcze starać się wziąć auto na zwykły hol ale silnik musi pracować, nie wolno poruszać się autostradami a i nie do końca to jest bezpieczne. Tyle w teorii.

Moje autko nigdy mnie jeszcze nie zawiodło i myślę że dalej będzie lojalne:-D

Plan B musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, [email protected] napisał:

Moje autko nigdy mnie jeszcze nie zawiodło i myślę że dalej będzie lojalne:-D

Plan B musi być.

Oby tak zostało ale masz rację - lepiej jechać ze spokojem :-) Daj znać jak coś się dowiesz w tej agencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia ale logicznie byłoby płacić za kilometry na pełno i na pusto. W kraju pewnie to będzie między 1-2 zł za km. Pewnie im dalej, tym taniej. W bliskich granicach miast obowiązują ryczałty np. 150 (tyle 3 lata temu wołali w JG). Nie wiem jak za granicą, pewnie drożej. Zawsze możesz zadzwonić do kogoś kto ogłasza usługi lawetą i zapytać czy w razie problemów pojedzie za granicę 1000 km i za jakie pieniądze. Taka opcja byłaby chyba lepsza niż branie zagranicznej lawety bo oni zarabiają w euro :-) Kolejna sprawa, że nawet jakby czarny scenariusz się spełnił (oby nie) to do lawety wejdą max 2 osoby, a w aucie na lawecie nikogo nie może być więc jak pojedziecie w więcej osób to będzie problem co z nimi zrobić.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy limicie holowania 1.000 km w ASS to laweta jedzie z Polski z autem zastępczym na pace. Następuje zamian aut i do wyboru albo kontynuujesz urlop albo zawijasz do domu.

Są też auto lawety z podwójną kabiną i tam już mieszczą się za 4 dodatkowe osoby, tyle, że warunki podróży raczej nieciekawe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!