Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z Samochodem


xGrK220

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra ale patrząc 2 raz na to co ja pisałem  3 godziny temu to była zła diagnoza brat słyszał po rurze wydechowej że się zmienia reakcja samochodu po wyjęciu kabla z swiecy a ja sadziłem że nie bo silnik zagłuszał 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie gdyby to był problem z map sensorem to na desce zapalałaby Ci się kontrolka EKG silnika, ten pomarańczowy zygzak. Kontrolka zaświeca się również wtedy, gdy są błędne wskazania położenia przepustnicy, jest problem z wtryskami lub z czujnikiem prędkości samochodu.

Ale z tego co ja pamiętam to do map sensora dochodzi tylko jeden wężyk, możesz w sumie sprawdzić sobie w jakim jest stanie, czy nie ma gdzieś dziury.

Swoją drogą @Andrzej-2010, wprowadzasz Kolegę w błąd tym schematem wyżej. Jeśli podał dobrze dane to ma silnik K7M, a nie K4M. Map Sensor znajduje się w tym silniku przy podszybiu, obok przepustnicy.

Edytowane przez droopy
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@droopy Tak zgadza sie k7m i pewnie mowa o tym ( map sensor ) co ma 1 gumową rure i wtyczkę z 3 kablami i chyba zielona uszczelka jak się nie mylę 

Czy ona dochodzi do kolektora ? Bo nie ukrywam przy wejsciu kolektora  mam gumowy wąż który własnie idzię w tamtą stronę i przy kolektorze jest nie wiem jak to napisać wąż owinięty sznurkiem ? On Faktycznie wygląda na taki juz zjechany.. Końcowka strasznie jego mi się nie podoba.

 

 

Edit: patrzyłem wężyk od mapa końcówka przy nim jest na 2 części złamana a przy kolektorze czuć palcem ze również pęknięty. Pany dziś gdzie kupie taki wężyk?  Musi byc opleciony tym sznurkiem? I jaka jest średnica otworu tak na marginesie? 

Dodam tylko że pracuje teraz i się nie wyrobie do jakiegoś sklepu z częściami.. nie wiem w obi/leroy kupie go?

 

Edytowane przez xGrK220
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, droopy napisał:

Swoją drogą @Andrzej-2010, wprowadzasz Kolegę w błąd tym schematem wyżej.

- To jest tylko schemat poglądowy. Chodziło mnie o odpowiedź na pytanie kolegi xGrK220 .

- Nic nie stoi na przeszkodzie, aby kolega zaprezentował właściwy schemat układu dolotowego silnika.

-  xGrK220  - doraźnie możesz zakleić taśmą, nałożyć inny wężyk i zakleić.

- Chodzi o to, aby wężyk był szczelny i drożny na całej długości.

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Andrzej-2010 mam wężyk od tego pochłaniacza i na pewno jest szczelny bo 2 część zaślepiona  przy kolektorze a zanim to zrobiłem to sprawdziłem szczelność i czy podejdzie mi on? W wolnych dniach pojade na szrot i popatrze na weze bądź do jakiegoś sklepu i zakupie nowe dwa do pochalaniacza i tego map.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyk do map sensora na pewno nie może być zbyt "szmaciany", jakiś od spryskiwacza czy coś takiego :-) Jak chcesz mieć pewność to jedną jego stronę zatykasz palcem, a z drugiej ustami mocno powietrze zaciągasz. Ścianki nie mogą się zapadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok sprawdzę i podam info co jak i czy jakieś są zmiany 

Dobra pisze relacje. 

Wymieniłem wężyk i bang obroty równe nie szarpie a specjalnie czekałem az dobrze sie nagrzeje tylko gdy się przejechałem nie było czuć mocy 

Ale zmieniłem również krokowy na swój stary który jednak był dobry adaptacja zrobiona z forum poczekałem aż wszystko się stanie jak bylo opisane wentylator sie załączył odczekałem az się wyłączy i odpaliłem go ponownie w celu przejażdżki i kunie wróciły ibaczej mówiąc moc jest obroty stabilne i co ciekawe nie czuć juz zapachu benzyny

Czyli wężyk od map sensora byl dosyć poważnie zniszczony i łapał lewe powietrze. 

 

Ale jeszcze się okaże w drodze do miasta narazie jest picuś glancuś 

Dziękuję za wszelką pomoc. 

Renia ożyła :-)

20180421_175234.jpg

Edytowane przez xGrK220
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!