Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowy akumulator rozładowany


Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą kurier przywiózł nowy akumulator który po podłączeniu do prostownika okazał się prawie całkiem rozładowany (około 10% naładowania). Akumulator ma wytopiony kod COC753051, co chyba oznacza że jest z maja 2017. Czy to normalne że akumulator jest rozładowany? Czy powinienem go reklamować?

 

To akumulator Energizer 74 Ah. Co ogólnie myślicie o akumulatorach samochodowych tej firmy?

Edytowane przez Vorg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeżeli nie jest to tajemnicą to ile cię kosztował ten aku? bo generalnie zasada, którą ja się kieruję to nigdy aku z marketów i innych dziwnych źródeł, szczególnie tam gdzie nie jestem w stanie sam sobie zmierzyć jego parametrów, albo gdzie zachodzi obawa, że stał bardzo długo na półce lub w magazynie i nikt się nim nie interesował, czego chyba doświadczył twój nowy nabytek. Trzeba było zmierzyć mu napięcie przy odbiorze i jak rozładowany to kurier zabiera go spowrotem, ja bym reklamował bo sprzedali ci niesprawny aku.

A tak na marginesie kupiłeś go do diesla czy do benzyny? Bo 74Ah to jakby do diesla

Edytowane przez prezes72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam ten akumulator. Kosztował 350. To do benzyny, bo wybrałem największy dla mojego modelu według wyszukiwarki na stronie internetowej. Uważasz że zbyt duży? Jeszcze jest inna ciekawa kwestia. Jak działają zwroty? Co jeżeli ktoś sobie ma taki wyeksploatowany akumulator i kupuje "nowy" ze sklepu internetowego, a potem reklamuje i wysyła ten wyeksploatowany na drugi dzień (jako reklamacja nowego)? Czy wtedy sklep może odmówić zwrotu środków? A z drugiej strony, jeżeli ktoś (ja) uczciwie reklamuję zakupiony akumulator z powrotem do sklepu, a sklep mnie okłamie i napisze że znaleźli tam np. ziemniaki albo jakiś stary aku i że nie oddadzą pieniędzy, to w jaki sposób jako konsument mogę odzyskać te środki finansowe? Przecież nie mam żadnych dowodów na to że kurier wziął akumulator -kurierzy przecież tego nie sprawdzają?

Edytowane przez Vorg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważam, że zdecydowanie za duży, ja mam 53 Ah/500 A i jest wystarczający do 1.6. Nie wiem jak jest z reklamacją akumulatora kupionego przez internet bo nigdy akumulatorów nie kupowałem przez internet z tego względu o którym pisałem wyżej, proponuję najpierw skontaktować się z tym co to ci sprzedał, może akurat sprzedawca jest uczciwy i nie będzie żadnych problemów, nie wiem kim jest, jakiś profesjonalny sklep? Poza tym pewnie ma jakiś regulamin w którym jest opisane co w przypadku zwrotów. Co do akumulatorów Energizer to nie mam żadnego doświadczenia, z bateryjkami owszem, nie wiedziałem nawet że robią aku samochodowe, może w tej kwestii inni się wypowiedzą

Edytowane przez prezes72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to ten sklep: http://e-autoparts.pl/onas/zwroty.php 

Oczywiscie dzwoniłem, powiedział że zamówi kuriera na jutro po odbiór.. 

50-55 Ah jest oczywiście wystarczający ale ja mam trochę większe potrzeby ze względu na to że planuję podróż, postoje i nie chcę ryzykować że mi się szybko rozładuje. Ostatnio na obecnym 50 Ah zostawiłem zapalone światła jak poszedłem do supermarketu na zakupy, to ledwo po około 1.5 godziny odpalał, po podłączeniu w domu do prostownika było tam 30%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nie chcieli mi "wcisnąć", powiedział że to wina dystrybutora i oni dalej go tam oddadzą. Gdyby chcieli wcisnąć to by chyba najpierw chociaż trochę podładowali, na 90% wtedy bym nie zwracał i pewnie wyszłoby to na jaw dopiero gdzieś na dłuższym postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to się wyjaśniło, kupuje w tym sklepie od około 5 lat i zawsze miałem dobre zdanie, ale z tym 74 Ah to nie przesadzaj, zauważ jak poczytałeś że większość aut dla niego to jednak diesle, 60 Ah to max!!! No chyba, że masz jakieś potężne nagłośnienie, albo jakieś inne cuda w aucie pożerające prąd, nie ma sensu przepłacać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam panie nie gadaj, tu chodzi tylko o to czy taki 74 Ah akumulator będzie kompatybilny z samochodem (alternatorem) a nie o pieniądze, czy rozsądek. Prądu na kempingu nigdy nie za dużo! Podepniesz laptopa na dwie godziny, naładujesz 3 razy telefon, zapalisz reflektory przy rozbijaniu namiotu na 20 minut, coś tam jeszcze i już 50tka wysiada :P

A najważniejsze żeby można było sobie włączyć muzykę przy ognisku, co prawda cicho i nie cały czas, żeby można było też dać naturze zagrać swoją muzykę w postaci śpiewu ptaków, czy tam szumu drzew przy szumie pełzających węży szukających partnerów wśród roślinności wodnej.. 

Miałem wydać do 8000 na zakup samochodu, znalazłem moje megane za 3000 ani grama rdzy, oprócz drobnostek kosztuących grosze nie ma czego tam robić, więc mam prawo sobie go wyposażyć w różne bajery. Planuję podpiąć panel słoneczny żeby 40W żeby ładował aku :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!