Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II Cabrio - Bydgoszcz i okolice


soko

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem w szukajce stary post, w którym pomagaliście ocenić Megi Cabrio. Może i mi pomożecie?
1) 2.0 benzynka https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-megane-cc-2-0-16v-dynamique-kola-zimowe-felgi-aluminiowe-16-ID6zNyoN.html -

2) 1.6 benzynka https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-cabrio-2006r-1-6-16v-100km-klima-skora-ID6zXBpu.html

CC jest w sumie cięższa niż Laguna III mojego ojca.

jechałem dziś tą 2.0 i jakoś szału wielkiego nie ma, boje się że na taki ciężar to 1.6 to jakaś porażka będzie, ktoś ma jakieś doświadczenie ?
Jak Wasza ocena wizualna 'ze zdjęć' ?

pozdrawiam

soko

Edytowane przez soko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej, mało zdjęć. Wg mnie to:

Nr 1,  jak na skórę i taki przebieg to siedzenie za bardzo popękane. Wymieniony dekielek od biegów (jest z przed lifta i jeżeli jest to rejestracja kwiecień 2006 to bym sprawdził, czy nie jest przerobiony z ph1 na ph2 - poproś VIN). Wymienione uchwyty w drzwiach (wiadomo one się wycierają już po paru kilometrach). Zauważ też, że nie ma informacji że jest bezwypadkowy, a pracownik ASO może to sprawdzić na 100%.

Nr 2, zdjęcia wnętrza wyretuszowane i z wnętrzem było coś kombinowane. Wg mnie wcześniej miał czarne wnętrze i zamienili na skórę. Poznaje po czarnym ręcznym, schowku pasażera i drążku od biegów. To nie musi go dyskredytować, ja też jak bym mógł wymienił bym wnętrze na skórę, ale na pewno rzecz do wyjaśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mireczek01 napisał:

Nr 1,  jak na skórę i taki przebieg to siedzenie za bardzo popękane. Wymieniony dekielek od biegów (jest z przed lifta i jeżeli jest to rejestracja kwiecień 2006 to bym sprawdził, czy nie jest przerobiony z ph1 na ph2 - poproś VIN). Wymienione uchwyty w drzwiach (wiadomo one się wycierają już po paru kilometrach). Zauważ też, że nie ma informacji że jest bezwypadkowy, a pracownik ASO może to sprawdzić na 100%.

gościu który ją ma, sprzedaje nowe auta w salonie, w którym kupiłem moją M III kombi, której obecnie już nie mam... o ile był szczery kupił go od ludzi w Łodzi, którzy to przedtem przywieźli go z Niemiec. Podobnież sprawdzał go w salonie w Łodzi zanim go kupił. Z przodu maska miała coś być robiona, tył podobno cały ori. Mógłbym go poprosić o historię z ich systemu, ale zanim mi ją da, może coś zmienić. Czy dostępne w necie strony podające info po VIN będą miały historię z renault czy z jakiejś bazy z DE?

18 godzin temu, mireczek01 napisał:

Nr 2, zdjęcia wnętrza wyretuszowane i z wnętrzem było coś kombinowane. Wg mnie wcześniej miał czarne wnętrze i zamienili na skórę. Poznaje po czarnym ręcznym, schowku pasażera i drążku od biegów. To nie musi go dyskredytować, ja też jak bym mógł wymienił bym wnętrze na skórę, ale na pewno rzecz do wyjaśnienia.

wyretuszowane, masz na myśli że po ich zrobieniu ktoś w nich grzebał w fotoszopie czy czymś takim?

z wnętrzem... możesz mieć rację.  Znalazłem taką oto https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-cabrio-panorama-dach-skora-alufelgi-zmieniarka-6-plyt-ID6z8Dj5.html

schowek w kolorze, ręczny w kolorze, skóra mieszka też.

A co o 'dynamice' tego auta w 1.6 16v? może ktoś coś napisać w praktyce? Wg katalogów ma to przyspieszenie jak moja Ibiza 1.4 16v... więc auto dla dziadka.

Ta 2.0 mi pasuje, muszę ją dokładniej sprawdzić. Mireczek01 myślisz ze mogłaby być ok, gdyby potwierdzić przebieg? I miałbym VIN?

Edytowane przez soko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś potwierdził przebieg to jeden problem z głowy. Zostaje sprawa jak poważnie był robiony przód. Skoro pracuje gościu w ASO to bez problemu może Ci udowodnić historie serwisową w ASO. Niech nie gada, że z Niemiec nie widać. Jak był serwisowany to historia jest w Polsce widoczna.  Ale jak kupował gościu z ASO to chyba jakiegoś padła nie kupił.

22 godziny temu, soko napisał:

poprosić o historię z ich systemu, ale zanim mi ją da, może coś zmienić.

Nic też nie zmieni ze starych zapisów, ewentualnie doda jakiś aktualny, albo dodawał jak był już właścicielem.

Co do 1,6 to zapomnij. Mam obydwa (1,6 i 2.0) i jest między nimi duża różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje mireczek01 za Twoje wskazówki. Chce się do nich przejechać jeszcze raz.

Co do historii, nie wiem w jakiej formie on to widzi, czy wydruk jedynie może zrobić czy na zasadzie kopiuj/wklej, wtedy przed wydrukowaniem można zrobić wszystko, chyba że była długa historia w ASO przed przyjazdem do PL.  Tego się obawiam.
Jeden  sprzedał mi Megane III w 2010, drugi pracuje też co najmniej od tamtego czasu. Wiadomo, że skoro sprzedaje samochody tyle lat musi mieć gadane.

Co zauważyłem, auto stoi na 17 cali felach, z przodu opony całkiem świeże, tył do wymiany. Podobno jest drugi komplet na zimę 16-stek, pytanie - trzeba by zobaczyć ich bieżnik. Czy gdyby jej stan się potwierdził, i realność przebiegu, te 15 000 to jest cena normalna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, soko napisał:

Czy gdyby jej stan się potwierdził, i realność przebiegu, te 15 000 to jest cena normalna?

Myślę, że wtedy tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a co myślisz o tym?
https://www.olx.pl/oferta/2004-renault-megane-kabriolet-2-0-16v-anglik-v5-v5c-uk-CID5-IDtODRZ.html#d80663d7fe
W wypadku takiego rozwiązania, byłoby to auto trzecie. Do pracy, na miasto. Zarysowanie mi nie przeszkadza, zastanawia mnie jednak to, że we wszystkich 3 sztukach jakie ma (1,9 dci, 1,6 16v, i tej 2.0) jest zwykła tapicerka a nie skóra....
Na dole dwa zdjęcia zrobione wczoraj przeze mnie, niestety zza płotu.

megi1.jpg

megi2.jpg

EDIT: przejrzałem kilka innych ogłoszeń z kierownicą po prawej stronie. Właściwie wszystkie mają zwykły materiał.

 

EDIT2: taki miała przebieg w UK we wrześniu

Date tested 4 September 2017 Pass Mileage 92,158 miles

Edytowane przez soko
dopiska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mireczek01, a może jeszcze ktoś coś może powiedzieć

 

jak byście mogli mi pomóc.

 

postanowiłem iść jednak w 'oszczędności'. Jednak angliki są w fajnej kasie. Blisko mnie, wybór pozostaje między

a) 2.0 https://www.olx.pl/oferta/2004-renault-megane-kabriolet-2-0-16v-anglik-v5-v5c-uk-CID5-IDtODRZ.html#d80663d7fe

b) 1.6 po lifcie https://www.olx.pl/oferta/2006-renault-megane-kabriolet-1-6-16v-anglik-v5-v5c-uk-CID5-IDtOCOX.html#d55bf28eda

Pytanie czy warto.

Poniżej kilka fotek Meganki z 2.0 16v i co mnie niepokoi

1) przednia szyba wymieniona, bodajże 2009. Niby nic wielkiego. W mojej Megi III też miałem szybę wymienioną przez kamienie, tutaj bardziej martwi mnie odklejona? oderwana? srebrna lista po lewej stronie (zaznaczone na niebiesko)

2) przednia, prawa felga jest sfatygowana (nie zrobiłem fotek) przetarta dość mocno jak by o krawężnik

3) 3 opony są dość świeże, jedna firma, jeden rocznik, jedna jest zupełnie inna...

4) rysa - o której było w ogłoszeniu w nieco innej perspektywie. Jest żółta, z powodu pyłków z drzew... dziwnie wygląda, oprócz tego z prawej strony jest kilka mniejszych i większych wgniotek

5) siedzenie kierowcy (prawe w tym wypadku) przy próbie podniesienia opierało się, ta rączka prawdopodobnie podnosi jakiś zatrzask (?) może tak być że wystarczy naciągnąć linkę?

6) tylne prawe okienko było nie domknięte, sprawdzę to w poniedziałek bo ako było odłączone a dziś tylko na chwilę wpadłem, ale inna sprawa z oknem - w dwóch - na trzy meganki które tam stoją, drzwi kierowcy (prawe) przy zwykłym klapnięciu zamykają się, ale szyba zostawała 'nad' uszczelką, pomaga lekki myk przytrzymania szyby wraz z zamykaniem drzwi drugą ręką i jest ok. To normalne?

7) jest oryginalna zmieniarka CD, jednak radio zmienione, brak panelu...

Pomóżcie dokonać dobrego wyboru. Chcę jechać je obejrzeć z majstrem i jechać na SKP w poniedziałek. Konkretnie chciałem tą 2.0 bo 1.6 ma osiągi jak moja ibiza 1.4. Choć z drugiej strony to nie sportówka. Będę nią jeździł do pracy, po mieście, sporadycznie z żoną i córą na jakieś lody i zakupy.

 

1.6 jest 2 lata młodsza, wizualnie dużo ładniejsza, pytanie jak mechanicznie? Niestety 1.6 więcej zdjęć niż w ogłoszeniu nie mam.

POMOŻECIE?

 

 

listwa-okno.jpg

listwa-okno2.jpg

rysa-lewo.jpg

srodek.jpg

okienko.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!