Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie zakładam ten temat o gwarancji producenta, czy to przedłużona czy nie. Podzielmy sie doświadczeniem i porównajmy jak działają serwisy w poszczególnych miastach, co komuś wymienili a komu nie. W moim przypadku gwarancja przedłużona sie skończyła a miałem wykupione do 80 tyś km lub 5 lat. Samochód Megane III 1.2 Tce 130 KM z salonu wyjechałem koniec stycznia 2015.  Na poczatku serwisowania na gwarancji wymienili mi głośniki bo sie popaliły, zawias drzwi tylne prawe od częstego używania (dziecko w aucie) 3 światło stop wymieniali 2 razy, za pierwszym razem powód zaparowane i woda leciała na tylnej szybie od środka po wymianie uszczelka wyszła i za drugim razem wszystko jak narazie trzyma sie kupy. Przednie lampy wymienili bo na białych ozdobnikach pojawił sie bród, choć już jeżdżę rok po wymianie ponownie bród się  zbiera powoli. Ubywanie płynu chłodniczego wyszło na uszczelkę pod termostatem w 3 roku użytkowania auta, teraz świeży problem: przetarte siedzenie od kierowcy na lewym boczku gdzie tapicerka trze o plastik zglosilem na gwarancje ale powiedzieli że dają mi upust 70% i tapicerkę musze kupic na siedzisko za prawie 480zl (normalnie bym musiał gdzie cena w serwisie 1400zl. Do tego zgłosiłem słabą wydolność klimatyzacji gdzie stwierdzili ze po 3 latach ubyło prawdopodobnie freonu i bedzie trzeba nabić co ma kosztować 70 zł. Do tego sprawdzą czy nie ma wycieku/nieszczelności w układzie pod ultrafioletem jeżeli okaże sie nieszczelność zrobią wszystko na gwarancji razem z nabiciem. No i nieszczęsne zawiasy teraz po lewej stronie drzwi mają być wymienione. 

Jak u was ze serwisowaniem waszych Meganek dużo wizyt mieliście na gwarancji? Jakieś poważniejsze problemy?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje auto to praktycznie ten sam okres produkcji 11.2104, ale niestety tylko 1.6

- uszczelnienie śrub pokrywy zawórów (2 razy)
- wymiana klamki pasażera (skrzypiała przy otwieraniu)
- regulacja klapki wlewu paliwa - zamknięta nienaturalnie wystawała poza obrys karoserii
- regulacja tylnej klapy (nie poradzili sobie z hałasami, za które jednak odpowiedzialne są.... reflektory)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja 1.6 16v odebrana w lutym 2015:

2016r przebieg ok 12k km wymiana modułu el ręcznego

2016r coś ok 15k wymiana jednej klamki, nie działał przycisk hands free

2016r ok 15k naprawa panelu od klimy, każdy przycisk powodował przygaszanie ekraniku 

2016 ok 15k uszczelnienie wycieku oleju 

2017r ok 30k wymiana KZFR wraz z kompletnym rozrządem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lordbos to miałeś aż takie przygody przy takim przebiegu? Masakra. Chyba będzie trzeba się przesiąść do konkurencji jakis Hyiundai I30 Sportback czy coś w tym stylu ja powoli myślę o zmianie auta ale narazie trzeba odkładać kasę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko Renault więc cudów nie ma się co spodziewać :-) teraz mam 46k km i co jakiś czas odzywa się zawór zmiennych faz rozrządu :-D 

Do tego apetyt na paliwo wyborny, w mieście ok 11-12L :-D tyle że często go kręcę bo pół roku temu sprzedałem C5 z 2.2 BiTurbo i trochę mocy mi teraz brakuje :P 

Przeraża mnie ilość usterek w Megane IV i Talisman i szczerze mówiąc to chyba odpuszczę sobie Talismana, myślałem za jakieś 2 lata kupić jakiegoś 2 latka po leasingu. ale jak widzę ile jest z nim problemów to chyba wrócę do PSA 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też narazie czekam co konkurencja stworzy. Nowa Toyota Auris wyglada ciekawie, Hyuiundai I30 Sportback atrakcyjnie wyglada 5 lat gwarancji i pojemny dość samochód. Ale Megane IV pięknie wyglada ale też się poczytałem postów i aż z niedowierzaniem że tyle bublów zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Witajcie mi w Maju padła klimatyzacja, ale z przebiegiem 79920 km pojechałem zgłosić problem ( gwarancja do 80 tyś. km.) do tej pory nic nie zrobili, dzisiaj jadę do serwisu, objawy dziwne. Syczenie podczas jazdy z klimatyzacja na ON i na najniższych ustawieniach klima nie daje rady, od strony kierowcy w ogolę nie ma chłodzenia od pasażera jest ale bardzo delikatne, przy 28 stopniach Celsjusza to nie wystarcza. Maja robić jeszcze na gwarancji bo usterka zgłoszona jeszcze przed końcem gwarancji, także mam nadzieje ze nie będą kombinować żeby miał coś płacić. Jeszcze nie znają powodu co mogło zdechnąć, już raz klimę nabijali po wizycie w maju, żona mówiła że klima tak chłodziła że przez dwa dni aż szron się robił na kratkach, po tych dwóch dniach wszystko wróciło tak jak było czyli klima dalej nie wydolna. Mieliście takie problemy? Aha jeszcze jedna rzecz w zimę też słabo grzeje żeby ciepłe powietrze leciało trzeba ustawić klimę aż na 24 stopnie czasem na 25 żeby ciepłe powietrze leciało, przy ustawieniu  22 czy 21 stopni grzanie można powiedzieć  nie istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!