Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana wyswietlacza radia z ph1 na ph2-który pin od termometru?


Rekomendowane odpowiedzi

Chcialem wymienic daszek Radia z PH1 na Daszek od Radia od PH2. Daszki z PH2 nie byly gumowane przez co łatwiej je zczyscic i są w lepszym stanie.
Kupilem daszek od PH2 wraz z wyswietlaczem.

Zastanawiam sie:

-czy bedzie pasowala wtyczka?

-jezeli nie to kto wie ktore piny to sygnal do termometra zewnetrznego-przelutuje sobie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten nowy wyświetlacz to AFFA2? Jeśli tak, to ciekawe, czy będzie współpracował z radiem tuner list, bo zapewne takie masz. Wtyczki są inne, tutaj masz mój schemat podłączenia, tylko on jest dla AFFA2 jeszcze z pomarańczowym podświetleniem, nie wiem, jak z tym co ma białe podświetlenie, czy na pewno jest tak samo. Sygnał temperatury jest potwierdzony na tym, działa.

 

Schemat Tuner List-Update List.jpg

Zapomniałem dodać, że to jest schemat przy przejściu z Tuner List na Update List + zmiana wyświetlacza. Masz tam też połączenie żółtych przewodów w kostce przy radiu, dlatego nie wiem czy radio od PHI będzie działać z wyświetlaczem od PHII.

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droppy dzieki za info. Co do wyswietlacza z radia to mnie to nie itenresuje bo ja i tak mam radio 2-din. Chodzi mi tylko o to  aby tak jak teraz działała godzina i termometr. O ile do godizny pewnie wystarczy doprowadzic Plus, minus i światła do przygaszania wyswietlacza to jeszcze jest kwestia kabli od termometru.
A jaki wyswietlacz kupilem to tak naprawde nie wiem ale wydawalo mi sie ze we wszystkich PH2 byly białe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był moment, gdzie montowano już radio Update List i do tego wyświetlacz AFFA2 z pomarańczowym podświetleniem, ja taki wybrałem, bo w PHI wszystko pomarańczowe, więc wydawał mi się bardziej pasujący. Sprawdź w takim razie, może wtyczki są takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak wcześniej pisałem, schemat zrobiony dla przejścia z Tuner List na Update list. To są kabelki idące bezpośrednio od radia i przy podmiance trzeba tam na wtyczce radia (ona jest żółta) jeszcze dodatkowo 2 pary zmostkować, zgodnie ze schematem. Tędy idzie chyba sygnał z radia do wyświetlania wszystkiego na ekraniku.

Przy okazji, wciąż zajmujesz się tą diagnostyką komputerową w Łodzi? Kiedyś szukałem kogoś z forum i nie udało mi się. Jeśli tak to można się do Ciebie odezwać kiedyś w przyszłości, jakbym potrzebował? :-)

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj wymienilem daszek. Stary wyswietlacz to Affa2++ a nowy to Affa. Niestety wtyczka od starego jeat zupelnie inna i nie pasuje do nowego. bede musial jeszcze dokupic wtyczke.

 

 

Doppy rozumiwm ze jak mnie wyswietlacz radia i pilot nie interesuje to interesują mnie tylko piny 4,5,6,7,8,9 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że od 4 do 9, ale pewności nie mam. Skoro teraz masz nieoryginalne radio i godzina oraz temperatura Ci działały na wyświetlaczu to powinno tak być. Pilot niepodłączony i ta żółta wtyczka do radia też.

Że wtyczki są inne to Ci pisałem. Na partyzantkę możesz te kilka pinów wyciągnąć z obecnej wtyczki, na każdy założyć koszulkę termokurczliwą i tak podłączyć do nowego wyświetlacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!