Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sprawdź wtrysk gazu


Dmian12

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wyświetlił mi się komunikat Sprawdź wtrysk gazu i samochód nie przełączał sie na gas, w ogóle nie było słychać zaworu.

Po podłączeniu do clipa wykazał te niżej błedy a po adaptacji czujnika ciśnienia zaczął pracować na lpg.

Z jednej strony cieszę się że już jeździ na lpg a z drugiej martwie bo po wyskoczeniu komunikatu pomyślałem że może po prostu filtr jest zapchany, zamówiłem filtr i ku mojemu zdziwieniu okazało się że nie było wkładu w filtrze, zamontoawałem zamówiony wkład ale martwię się że zanieczyściło wtryski

Instajacja jest oryginalna AG SGI

Mógłby mi ktoś powiedzieć co znaczą te błedy:

df0103, df017, df083, df031

Mam jeszcze pytanko bo po usunięciu błędu wyskakuje komunikat "Brak komunikatu" i czy jest coś takiego jak spalenie chwilowe LPG i chwilowe pb czy jest tylko chwilowe

Edytowane przez Dmian12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

U mnie w Megane II jedynym filtrem był 1cm krążek jakiegoś filcu zamontowany w reduktorze, pozatym brak innej filtracji. W instalacji AG SGI są wtryskiwacze membranowe i podobno brudny gaz nie jest  im straszny ( oczywiscie w granicach rozsądku :) ).

U mnie błąd sprawdź wtrysk wyskakiwał bo uszkodzony był czujnik ciśnienia gazu ( ten na reduktorze). Samochód przełączał się na benzynę ale po ponownym odpaleniu przeważnie błąd znikał i samochód jechał na gazie. Sam czujnik u mnie był produkcji Valeo, koszt nowego ok 500PLN ale można go zastąpić czujnikiem ciśnienia turbiny np z 1.9 TDI (jakbyś potrzebował to mogę sprawdzić dokładne numery na którym działa). Kupiłem używke za ok 20-30PLN i zrobiłem na nim ok 30kkm i nadal działa.

Informacja Brak komunikatów jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś mógł sprawdzić numer to byłbym wdzięczny

Dzisiaj znowu miałem problem: przy odpalaniu przełączał się na lpg i gasnął, jak dodałem gazu to odpalił i już trzymał obroty.

Podczas jazdy zauważyłem że miga kontrolka GAS i miałem wrażenie że jadę na benzynie.

Po ponownym odpaleniu już było dobrze.

Zastanawiam się czy to tylko ten czujnik czy jeszcze reduktor do regeneracji jak sądzicie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!