Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie stara antena jest przykrecona nakrętką, bez demontażu podsufitki Nie ma opcji przynajmniej w wersji coupe, ja zakupiłem płetwe od megane IV, do niego są dwa kable jeden antenowy a drugi na nawigacji, biały podlaczasz, fioletowy zostaje wolno. Jeszcze nie sprawdzilem czy działa bo silnik na podłodze :D

Edytowane przez D.K777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@D.K777 no to mnie pocieszyłeś kolego :D, czyli co muszę rozbierać podsufitkę z dachu żeby dobrać się do jednej śrubki ... ehhh francuzi. Antena z megane 4 pasuje ? nie tyle o radio co o efekt wizualny mi chodzi, jeśli pasuje Plug&Play to biorę, bo z tym batem wstyd jeździć ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje plug&play , jedna wtyczka zostaje wolna, zwróć uwagę przy odkrecaniu nakretki na podkladki i plasticzek żeby kable odpowiednio prowadzić, wstawiam foto jak sobie zblizysz to zobaczysz, ale mam tylko to foto na ten moment, mogę wysłać inne pozniej

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam, odświeżam temat.

Właśnie chciałbym spróbować czy antena z Megane IV zakupiona na Allegro będzie pasowała do Meganki 3 coupe.

@D.K777 czy można by prosić o potwierdzenie lub jakieś zdjęcia?

Z góry dziękuję

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja powiedzmy, że jestem w trakcie. Odkręciłem podsufitkę żeby zobaczyć jak jest to tam zaczepione. Trzeba było też pozdejmować trochę plastików. Teraz zamówiłem antenkę oraz folię mikrokanalikową w kolorze chromu. Będę chciał ją tak okleić i zamontować. Dam znać jak się za to zabiorę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.07.2019 o 12:03, Aad napisał:

Witam wymienilem panowie, pasuje jak ulał w otworze i równiez działa, ale są dwa kable, jeden antenowy a drugi to gps do nawigacji , jeden zostawiacie wolny, jak dobrze pamietam to była fioletowa wtyczka , polecam dac cieńką warstwe sylikonu pod antene w miejscu montarzu aby uniknąc ewentualnego przecieku

 

Macie panowie foto 

20190810_152932.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Przepraszam, że nie napisałem wcześniej, ale jakoś nie miałem czasu. Antena płetwa z Megane IV pasuje. Ja kupiłem tutaj: https://allegro.pl/oferta/antena-pletwa-rekina-clio-iv-captur-megane-iv-7443416489?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

Cena może nie zachęca, wydać 200 zł na antenkę - trochę pejsy swędzą, no ale niech będzie, bo faktycznie z batem było wstyd jeździć. Ja mam czarne auto, więc przynajmniej była od razu pod kolor. Długość kabli jest wystarczająca. Wymiana zajmie niestety trochę czasu, z pół godziny, jeśli nie godzinę. Trzeba zdjąć dużo plastików w bagażniku i kabinie po obu stronach i uważać żeby podsufitka się nie powyginała. Najlepiej stosować się do instrukcji dołączonej do anteny. Są tam zamieszczone rysunki poglądowe. W razie pytań pisać do mnie.

Uwaga: Niestety oklejenie jej folią z efektem chromu nie było dobrym pomysłem, bo radio przerywalo. Prawdopodobnie w takiej folii znajduje się jakaś warstwa metalu, która pogarsza odbiór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metal raczej pomaga w odbiorze niz zakloca genewlnie opornosc anten jest inna i stad roznica w jakosci sygnalu pisali tez na forach o przewodzie przy plytce anteny ze moze nie stykac stad i lutowanie go z innym przewodem?czy wtyczka rowbiez moze pogorszyc jakosc tym bardziej jak masz gps wizualne i fajnie ale jak widac jakosciowo wiele do rzyczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Refild napisał:

Metal raczej pomaga w odbiorze niz zakloca genewlnie opornosc anten jest inna i stad roznica w jakosci sygnalu pisali tez na forach o przewodzie przy plytce anteny ze moze nie stykac stad i lutowanie go z innym przewodem?czy wtyczka rowbiez moze pogorszyc jakosc tym bardziej jak masz gps wizualne i fajnie ale jak widac jakosciowo wiele do rzyczenia

 

Pokrycie metalem (zakładając, że jest obecny w folii) powierzchni anteny na pewno nie wzmocni sygnału, tylko będzie go osłabiac. W przypadku montażu anteny, o której mówię, w megane 3 coupe nie ma potrzeby żadnego lutowania. Jeśli nie połączymy kabla gps to zostaje on wolno, ale radio odbiera normalnie. Po prostu nie warto pokrywać anteny chromem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!