Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wymieniłem klocki tył w scenicu były słabe, jakieś 2 miesiące temu .
Około miesiąca temu zauważyłem podwyższone spalanie, zauważyłem ze grzeje się tyla tarcza lewa.Po przejechaniu kilkunastu kilometrów trasu jest gorąca a prawa tarcza chłodna.
Wyczyściłem jeszcze raz jarzmo klocki pracują lekko blaszki nowe , tłoczek przesmarowany czysty , a tarcza nadal się grzeje zauważyłem ze tłoczek po zaciągnięciu ręcznego i zwolnieniu nie cofa się jak trzeba tarcza szoruję po klockach . Delikatnie docisnę  tłoczek przy złożonym  zacisku i jest ok nie obciera. Zastanawiam się co jest myślę o zakupię nowego zacisku  na ktoś jakiś pomysł.

Pozdrawiam

Edytowane przez krzychsolecki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W rozwiązaniu problemu Ci nie pomogę ale ponieważ też mam taki chciałbym jeszcze dopytać czy klocki wymieniałeś przy użyciu procedury z clipem czy jakoś inaczej, w sensie standardowo?

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana klocków bez clipa dorobiłem przewód z gniazda zapaliczki 12v do sterowania zaciskiem (dwie żeńskie wsuwki samochodowe) silnik się cofa przy podłączeniu do zacisku po wyjęciu  wtyczki . Bez siłowania sie z tłoczkiem , następnie po założeniu nowych klocków zmieniasz biegunowość przy wtyczce i silnik się zaciska i tyle działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak długo się cofa tłoczek przy podaniu bezpośrednio napięcia z gniazda zapalniczki ale Clip cofa tłoczek o wiele dłużej niż przycisk ręcznego. Natomiast po ukończonej procedurze następuje kalibracja hamulca do nowych klocków/tarczy. Tu może być pies pogrzebany - auto nie wie że ma nowe klocki/tarcze i akurat ten zacisk jest dostosowany do starych dlatego bardziej przylega. Oczywiście nie można wykluczyć że się zje.....ł ale na początek wartałoby przeprowadzić kalibrację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedz do kogoś z Clipem i ogarnie temat w module od ręcznego jest procedura odblokowania i zablokowania hamulca, z zaciskami w generacji III raczej nie spotyka się takich problemów żeby się zapiekały tłoczki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!