Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1,6 8V K7M nie odpala


wowo89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

 

Jakiś czas temu kupiłem Megane I coach z silnikiem K7M. Spod głowicy uciekał na zewnątrz olej. Głowica zdjęta, była w remoncie, po planowaniu, szlifie gniazd zaworowych i wymianie uszczelniaczy. Później założona z nową uszczelka. Silnik odpalał bez problemów. Sprężanie w granicach 12,5 na wszystkich cylindrach. Pewnego dnia poszedłem do garażu z zamiarem wyjechania i wymiany tłumika, auto odpaliło i zgasło po ok 10sek jakby gaszone z kluczyka. Więcej nie odpaliło. Kręci i nie odpala. Immo w porządku. Sprawdzona iskra - wszystko ok. Wtryski strzelają ładnie paliwkiem jak trzeba. Rozrząd nie przeskoczył. Na silniku wszędzie brak sprężania aktualnie. Ktoś coś? Jakies pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. wątpię żeby głowica, bo chodził ładnie cały czas, sprężanie w porządku było, przejechane max 20km bo auto póki co wyrejestrowane w garażu stoi jako zabawka. A chcę ją porządnie zrobić i przywrócić do życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, proponuje sprawdzic wiazke w lewym(po stronie kierowcy) nadkolu. Sciagasz kolo, sciagasz plastikowe nadkole wewnetrzne i ogladsz wiazke. A jak masz kompa...nawet "elma"...podlaczasz sie, jesli komp nie moze sie polaczyc z autem, to na bank ta wiazka.

lapka2.gif

REGULAMIN - 5.6 literki PL. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, wowo89 napisał:

sprawdzę dziś ta wiązkę,

Nie widzę związku pomiędzy brakiem kompresji w cylindrach a jakąkolwiek wiązką elektryczną.

Skoro manometr nic nie pokazuje, to znaczy że sprężone powietrze przez tłok gdzieś łatwo ucieka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię jeszcze na dniach próbę olejowa, na razie rozrusznik wykrecony bo i tak do regeneracji pójdzie. 

1 godzinę temu, Andrzej-2010 napisał:

Nie widzę związku pomiędzy brakiem kompresji w cylindrach a jakąkolwiek wiązką elektryczną.

Skoro manometr nic nie pokazuje, to znaczy że sprężone powietrze przez tłok gdzieś łatwo ucieka. 

Ale na wszystkich 4tlokach tak od razu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!