Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

M3 1,6 czy dd2 1,6?


Waskii

Rekomendowane odpowiedzi

@Waskii A nie myślałeś nad zwiększeniem budżetu i poszukaniem może nowszego egzemplarza z pierwszej ręki lub z ASO po pozostawieniu w rozliczeniu? Za 30k wydaje mi się, że nie znajdziesz pewniaka fazy III, może II ale raczej ze wskazaniem na I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Waskii napisał:

w gazie widzę że mało osób sprzedaję, więc to i tak trzeba doliczyć. 

Wydaje mi się, że lepiej kupić jednak autko z "dziewiczym" silniczkiem i zagazować sobie później na własną rękę. Masz gwarancję to raz, a dwa silnik nie jest zmęczony LPG. Czarodzieje gazownicy potrafią bezczelnie wrzucać instalację pod maskę, a i sami właściciele takich aut nierzadko nie dbają o serwisowanie na czas, zarzynając nie tylko instalację, ale przede wszystkim silnik. Takie moje zdanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawy temat. W I połowie tego roku napaliłem sie na tego Dustera2 jak głupi. Przeczytałem "cały Internet", wszystkie testy i już w zasadzie byłem zdecydowany na wyłożenie tych ok. 60k -  chciałem 1.6. SCE w III wersji wyposażenia. Wszystko zmieniło się po wizycie w salonie kiedy z bliska obejrzałem sobie to cudo. Jakość wykonania słaba - jakieś śruby sterczą z podwozia, w bagażniku prujące się wygłuszenie. Ogólna bieda, mimo niewątpliwego postępu względem Dustera 1. Czary goryczy przelała jazda testowa - to auto naprawdę nie chce jechać i prowadzi się topornie.

W zamian tego kupiłem 6 letnią MIII Grandtour za ok. 35k, też z silnikiem 1.6. w ciekawej wersji wyposażenia i jestem zadowolony. Dużo taniej a i auto moim zdaniem dużo lepiej dopracowane i przyjemniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Waskii napisał:

Co ile trzeba sprawdzać luzy zaworowe przy gazie ?

Jak wszystko działa, to nie trzeba tego robić, popychacze są tam hydrauliczne, luzy same się kasują.

Co do Dustera to według mnie jest to typowe toczydło do miasta dla rodziny. Do tego auto idealne dla firmy do ciężkiego tyrania, proste, tanie w serwisowaniu, stosunkowo niedrogie w zakupie. Opieram swoją opinię na pierwszej generacji tego auta, z którą miałem trochę do czynienia, ale skoro twierdzisz MariuszNS, że to dalej wozy budżetowe, to znaczy, że niewiele się zmieniło.

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!