Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio Tuner list nie działa pilot przy kierownicy i wyświetlacz, brak wyświetlacza.


Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję za link, u mnie na bank była nawigacja z wysuwanym ekranem, na razie nie mam czasu, ale jak to wszystko przerobię, jak się uda, na wyświetlacz AFFA2, zdam tu relację. U mnie na zdjęciach powyżej są wtyczki i tak kolor zielony i czerwony to sterowanie nawigacją, kolor szary lub czarny to wyświetlacz, z niego natomiast wychodzi kabel do sterowania pilotem pod kierą. Tutaj nasuwa się pytanie, czy szukać wyświetlacz z takim kolorem wtyczki, taki widziałem na allegro, może to wszystko zadziała bez przeróbek? Poza tym kabel z żółtą wtyczką ma odcięty/oderwany na obu końcach kabelek czerwony, czy tak ma być? Nie wiem. 

Edytowane przez kaniucha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostka w AFFA2 ma 24 piny, sprawdź więc w ogóle, czy ta liczba się zgadza. Ogólnie na forum masz schematy elektryczne do tego auta. Musiałbyś je przetrzepać i sprawdzić rozkład pinów w Twojej kostce, czy się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację sprawdzę od ilości pinów, jeżeli będzie ok, to podłączę bez przeróbek, jak nie będzie działać jak trzeba, będę wtedy rzeźbił. W Białymstoku znalazłem wyświetlacz, może w weekend coś z tym zrobię, dam znać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolego Droopy, mam wyświetlacz AFFA2++ z oryginalną wtyczką z obciętymi kablami, kupiłem, moja w aucie jest szara, czy można to jakoś połączyć, przepiąć piny itp, zdjęcia poniżej. schematy sprawdzałem ale nie łapie tego, u mnie był chyba carminat albo coś innego z wysuwanym wyświetlaczem, bardzo proszę o jakieś schematy dla opornych... aha z tej mojej wtyczki wychodzi też podłączenie do pilota koło kierownicy z żółta końcówką. 

IMG_20190509_165052_Easy-Resize.com.jpg

IMG_20190509_165044_Easy-Resize.com.jpg

IMG_20190509_165022_Easy-Resize.com.jpg

IMG_20190509_164928_Easy-Resize.com.jpg

Edytowane przez kaniucha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kaniucha ta szara wtyczka ma 24 piny? Jeśli tak, to być może ta wtyczka ma taki rozkład pinów:

1.thumb.jpg.ac6268e8bcef6e090768ebb3ab2b6dab.jpg

 

Ale ja kompletnie strzelam teraz, więc jeśli w ogóle, to robisz to na swoją odpowiedzialność...przetestuj na przykład, czy zgadzają się piny idące do żółtej wtyczki. Sprawdź przejście z pinów 11, 12 i 16 szarej wtyczki do pinów w żółtej wtyczce. Jeśli jest, to może to będzie to, może... Schemat wygląda tak samo, jak rozkład pinów do wtyczki wyświetlacza od Update List. Kolega mireczek01 podsyłał Ci wyżej link do innego tematu, gdzie na 2 stronie masz mój schemat przejścia z Tuner List na Update List. Teoretycznie Ty musiałbyś zastosować się do niego odwrotnie, a więc od Update List do Tuner List.

/edit

Nie, to nie będzie to. Na oko policzyłem piny ze zdjęcia i masz tam ich 30 chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na czerwonej jest 17 kabli, na szarej 14, pewnie coś trzeba mostkować, może po prostu kabelki kolor do koloru wpiąć, robię na własną odpowiedzialność, szara odetnę i będę w weekend kombinował... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie 15 powinna mieć szara, bo tam na zdjęciu widać, że jakiś kabelek obcięty jest. Zrób zdjęcie tej wtyczki od góry, tak żeby było widać, gdzie kabelki wchodzą. Jutro zobaczę inne rozpiski pinów.

Ogólnie na forum masz schematy elektryczne do tego auta. Możesz sobie pobrać i na liście wybrać pozycję 653, jest kilka opcji dla tej wtyczki, możesz próbować porównać.

A 30 pinów chodziło mi o to, że wtyczka może łącznie pomieścić 30 pinów. To, że nie ma wszystkich to inna sprawa ;)

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obciety kabelek jest czerwony, żółta wtyczka, czyli pilot. jutro wrzucę zdjęcie szarej kostki i będę szukał schematów, domyśliłem się że chodzi właśnie o ilość wszystkich pinów :D

moja wtyczka 

 

IMG_20190510_065751-zmniejszajka_pl.jpg

Edytowane przez kaniucha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będziesz coś próbował, to pamiętaj, że żółta wtyczka idąca do radia to nie jest pilot, jesteś w błędzie. Radio komunikuje się z wyświetlaczem po szynie CAN i ta komunikacja odbywa się właśnie poprzez żółtą wtyczkę. Pilot natomiast jest podłączony bezpośrednio do wyświetlacza. Dopiero z wyświetlacza idzie sygnał z pilota do radia, ale już po szynie CAN. Jak będziesz sam przeszukiwał schematy, to pilot będzie oznaczony jako sygnał L0, L1, L2, IN0, IN1, IN2.

Najprostsze jest właśnie ogarnięcie żółtej wtyczki. Możesz na własną rękę odpowiednie piny podłączyć sobie do wtyczki wyświetlacza, kierując się na przykład tą rozpiską:

1055414234_SchematTunerList-UpdateList.thumb.jpg.a42cfc478ded75da3b1b8aa6a3d0e668.jpg

Dalej będziesz już musiał szukać, gdzie w Twojej kabelkologii są piny idące od pilota, gdzie jest zasilanie i sygnał temperatury. Ciężka sprawa niestety :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

schemat ok, tylko nie mogę znaleźć schematu swojej wtyczki, widzę że kombinowania będzie, może w weekend się zabiorę i zobaczę co z tego wyjdzie. Na razie spróbuję uruchomić ten wyświetlacz, jeżeli nic z tego nie będzie to kupię jakieś zamienne nie ori radio plus adaptery. 

 

Edytowane przez kaniucha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też mam z tym problem. Chciałem Ci pomóc i próbowałem cokolwiek dopasować dzisiaj rano, ale nic kupy się nie trzyma :/ Przewód pilota poszukałbym na zasadzie dostania się do wtyczki pilota i potem miernik w dłoń i sprawdzanie przejścia od wtyczki pilota do którejś wtyczki w tym bałaganie obok radia. Jak znajdziesz chociaż jeden, to reszta powinna być obok siebie, łącznie 6 pinów jest od pilota. A jak znajdziesz wtyczkę z pilotem, to może w niej będzie również zasilanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Odgrzebuję temat, zrobiłem to co było najprostsze, wymieniłem radio na nie oryginalne w moim przypadku Kenwood, wszystko podłączone na zasadzie plug and play, kostki ISO, dedykowana ramka działa aż miło, dźwięk też lepszy i np. USB, to najlepsze rozwiązanie i polecam je wszystkim. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!