Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Auto po ponownym uruchomieniu na krótkim postoju dusi się


dave881

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jest to mój pierwszy post jaki pisze ale muszę bo jestem już bez sił.

Mój problem wygląda tak 3 tygodnie temu odebrałem auto od mechanika który naprawił mi klimatyzację uszkodzona rurka po odebraniu auta wybrałem się w trasę autostradą lecz daleko nie dojechałem auto się zapaliło ogień spalił przewody paliwowe i gazowe pod podwoziem w komorze silnika ogień był zbyt krótko żeby uszkodzić wiązki tak to wyglądało.

Po wymianie wszystkich przewodów paliwowych sondy za kolektorem odpalam i wszystko pracuje na wolnych obrotach ucieszony jadę i tu się zaczyna auto nagle się dusi przy 2.5 tys obrotu ja mu gaz a on nie reaguje i zwalnia nagle budzi się i jedzie i tak co jakiś czas rano następnego dnia zapalam i jadę do sklepu tu nic 10 km drogi super kupuje parę żeczy A on znowu i mu zdziwieniu żeczy dusić przy 1.5 tys puszcza i jedzie za chwile przy 2.5 puszcza i jedzie i tak wygląda to od tygodnia podłączeń do kompa kupa błędów usuwamy i zostaje jeden sonda za katalizatorem Ale jeździłem z uszkodzona od 4 lat i nic się nie działo wczoraj w nerwach komp czyszczenie wtyczek świec cewek i jadę dusi konto myślę dam mu się przypalić bo w momentach jak się dlawi wywala sondę Ale nie wiem czy przez źle paliwo demontowalem pompę paliwa duży syf i Tyle czyszcze montuje i jadę kręcę auto pod 6 tys co jakiś czas szarpie i podłączenie do kompa pokazuje czujnik walka rozrządu przerwa w obwodzie wykonam jadę bez wtyczki podłączeń kasuje błędy z tego walka i tu przedstawiony zab walka rozrządu coś takiego co robić rano auto dopale i jedzie nie szarpie jest ok zgasze odpalam po godzinie i nic Ale jak z zgasze i po 5 minutach lub szybciej zapale zaś to dusi proszę o pomoc bo mechanicy podchodzą do tego tematu tak że nie wiem co robić wymieniać wszystko moim zdaniem chore proszę o pomoc rozrządu będę sprawdzał w poniedziałek czy faktycznie jest przedstawiony Ale ten błąd pokazał się przybtaliej zdrowej jeździe z wypłata wtyczka z góry dziękuję za podpowiedzi i informacje i przepraszam jeśli coś źle tu opisałem 

lapka2.gif

REGULAMIN -  5.6 interpunkcja - Ludzie czytajcie to co piszecie - trochę szacunku dla czytających. Pamiętajcie, że istnieje coś takiego jak zdanie, rozpoczynające się wielka literą, a kończące kropką. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, dave881 napisał:

podłączenie do kompa, pokazuje czujnik walka rozrządu; przerwa w obwodzie, 

wykonam jadę bez wtyczki podłączeń, kasuje błędy z tego walka i tu przedstawiony zab walka rozrządu, coś takiego co robić,

rano auto dopale i jedzie nie szarpie jest ok zgasze odpalam po godzinie i nic,

Ale jak z zgasze i po 5 minutach lub szybciej zapale zaś to dusi,

 proszę o pomoc bo mechanicy podchodzą do tego tematu tak, że nie wiem co robić

Analizując to co tu napisałeś, ( b.trudno się czyta ) to wynika z tego że;

 - czujnik położenia wałka rozrządu do wymiany, ponieważ ;

      - jak jest zimny to działa,

      - ale jak się nagrzeje to przerywa, 

Wymiana, to tylko na oryginał, bo zamienniki się nie sprawdzają.

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź Ale.mam pytanie bo wcześniej wywalalo sonda lambda ta zaraz za silnikiem dopiero jak auto dostalo takich potężnych obciążeń to wyspał się ten czujnik walka rozrządu najpierw przerwa w obwodzie potem jak zrobiłem przejażdżkę z wyciągnięta wtyczka to się pokazał błąd walka coś z zębem 

Czy ten czujnik może powodować takie przerywanie brak mocy itd potem puszcza i jedzie 

lapka2.gif

REGULAMIN -  5.6 interpunkcja - Ludzie czytajcie to co piszecie - trochę szacunku dla czytających. Pamiętajcie, że istnieje coś takiego jak zdanie, rozpoczynające się wielka literą, a kończące kropką. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, dave881 napisał:

Czy ten czujnik może powodować takie przerywanie brak mocy itd potem puszcza i jedzie 

Tak, może tak działać, bo jak się nagrzeje to przerywa.

Można to zdiagnozować w 100 % ;

  -  przez zamianę , tylko na oryginał,

  - albo przez clipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj podłączyłem jeszcze raz auto do kompa oprogramowanie delphi innego u mnie w mieście nie znalazłem.

Problem z czujnikiem walka ogarnięty źle wpieta wtyczka jeden błąd to sonda lambda za katalizatorem Ale ten błąd mi świeci od 3 lat i się nie działo to co się dzieje auto dalej się dusi potem czuć paliwo Ale nie zawsze mechanik powiedział że wydech musiał rozciac do demontażu i potem to spawal czy to może mieć wpływ nie wygląda na przytkany bo jak dam gazu to chodnik pozamiatany gdzie szukać jak nie ma błędów będę w poniedziałek sprawdzał ciśnienie pompy paliwa jakie powinno być na luzie A jakie podczas obciążenia jazdy jestem z Rybnika ktoś może coś więcej nie stać mnie narazie na wymiany połowy czujników 3 cewki delphi 1 valeo są zamontowane na ten moment zamieniane były też miejscami 

lapka2.gif

REGULAMIN -  5.6 interpunkcja - Ludzie czytajcie to co piszecie - trochę szacunku dla czytających. Pamiętajcie, że istnieje coś takiego jak zdanie, rozpoczynające się wielka literą, a kończące kropką. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!