Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

Witam. Długo mnie tu nie było . Jesli pomyliłem dział to proszę o przeniesienie Admina do odpowiedniego. Cofa się paliwo do zbiornika i cięźka odpala po długim pastoju. Zakładałem zaworki zwrotne ale po zamontowaniu psują się i nie są szczelne zaworki oczywiście do paliwa. Przed montarzem sprawdzane były ok. Znajomy macher powiedział źe moźna wymienić sam wkład do pompy paliwa. Podobno zawór zwrotny znajduje się w tym wkładzie. Wyjołem tą pompę i napiszcie mi co to jest. Moźe macie jakieś inne pomysły.

20190731_104738.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.08.2019 o 09:41, Piotrekglowno napisał:

Cofa się paliwo do zbiornika i cięźka odpala po długim pastoju.

Czy filtr paliwa wymieniony?

Czy masz instalację LPG?

Jeździłeś na LPG a w zbiorniku benzyny same opary?

Dnia 2.08.2019 o 09:41, Piotrekglowno napisał:

Wyjołem tą pompę i napiszcie mi co to jest.

Regulator ciśnienia paliwa

 - sterowany przez ECU w zależności od podciśnienia w układzie dolotowym,

 - pomierzyć ciśnienie paliwa,

 - przeczyścić wszelkie złączki, styki, wtyczki-Kontakt 60,

- bardzo rzadko ulega uszkodzeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Piotrekglowno na zdjęciu masz mechaniczny regulator ciśnienia, nie jest sterowany komputerem. W tym układzie nie ma zaworka zwrotnego, po włączeniu zapłonu pompa rusza i w krótkim czasie robi odpowiednie ciśnienie w układzie. Wartość ciśnienia to około 3,5 bara. Pompa może być już zużyta i mieć słabą wydajność oraz problem z ciśnieniem.

44 minuty temu, Andrzej-2010 napisał:

Regulator ciśnienia paliwa

 - sterowany przez ECU w zależności od podciśnienia w układzie dolotowym,

Tak było w starszej wersji pompy paliwowej, bez regulatora mechanicznego umieszczonego bezpośrednio w pompie. Wówczas regulator był przy listwie wtryskowej a nie w zbiorniku paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedz. Juź mi się rozjaśniło. A macie jakiś pomysł czemu zamontowany zaworek zwrotny ulega uszkodzeniu. Trzy sztuki padły po załoźeniu i odpaleniu auta. Wcześniej były sprawdzane. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaworki zwrotne przeważnie zakłada się po stronie ssącej. Ty zakładałeś po stronie tłoczenia gdzie ciśnienie wynosi ponad 3 bary i to może je uszkadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem pompę na nową pali od strzała. Niestety jest następny problem. Muszę wymiennik przewód paliwowy ten ostatni od listwy wtryskowej. Ten który jest aktualnie nie jest oryginalny i pękł. Założyłem gumowy do 10 barów do paliw pojeździłem dwa tygodnie i znowu strzelił. Ta pompa daje chyba niezłe ciśnienie. proszę was o pomoc w ustaleniu który to jest na foto. Niestety nie mam oryginału żeby porównać. Zdaje mi się że nr 1.

b50720aa4507898661fee9063042.jpg

Nie macie źadnych pomysłów. Moźe ktoś by zerknoł do swojej megi albo niech wrzuci fotki jak teń przewód jest poprowadzony. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.09.2019 o 14:51, Piotrekglowno napisał:

Założyłem gumowy do 10 barów do paliw pojeździłem dwa tygodnie i znowu strzelił.

Ta pompa daje chyba niezłe ciśnienie.

Ta pompa daje maksimum ciśnienia to 4 bary,

Coś ostrego musi go uszkadzać,

50 minut temu, Piotrekglowno napisał:

Moje pytanie czy dam radę go zacisnąc opaskami.

202299937_opaskimetaloweslimakowe.thumb.png.b2b60525bf58dc676187799706fe2e68.png

 Zastosuj takie.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie myślę źe 8 mm będzie ok i specjalna podobno opaska do tych przewodów. https://allegro.pl/oferta/obejma-do-przewodu-paliwowego-w-oplocie-8mm-irp-8498844228?reco_id=b988c47b-e84b-11e9-a65e-246e9677fab0&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951.  Taka sama chyba jak na foto . Moźe ktoś stosował takie przewody i się wypowie czy moźna go zacisnąć. Przewodu nic nie uszkadza zakaźdym  razem sika w innym miejscu. Dziurka jak by nakłuł igłą.

Edytowano przez Piotrekglowno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...