Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Usuwanie pisków, trzasków i wszelkich hałasów


Rekomendowane odpowiedzi

witam a ja mam takie pytanie zdjąłem ten daszek i jeździłem bez niego... i teraz tak z pod niego wydobywa się takie trzeszczenie ale jak by cośtam latało w środku i teraz pytanie jak sie dostać "głębiej" ? odgłos jak by tam coś komuś wpadło..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

heh ja też mam cykanie, zlokalizowałem je - wydobywa się spod przednich słupków (głównie prawy słupek, lewy trochę mniej),

miałem przednią szybę wymienianą i po tym zabiegu mi trzeszczy a raczej cyka jak przejadę po prostopadłej nierówności

jak jade bez słupków cisza a z nimi to tragedia

i nie za bardzo wiem co tam może tak cykać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Odświeżę trochę temat wszelakich denerwujących odgłosów z wnętrza Megi.

Od jakiegos czasu przeglądam te posty jak i inne tamety z tym związane, ponieważ coraz to nowe dziwne dźwięki się pojawiają.

Otóż, pierwsze były trzaski (stuki) z deski rodzielczej. Po przeczytaniu paru postów i metodą prób i błędów doszedłem do przyczyny - połaczenie a raczej styk deski i przedniej szyby na nierównościach tarły o siebie i wydawały charakterystyczne dźwięki. Na forum ktoś proponował najprosztszym sposobem upchanie tej szczeliny gazikami medycznymi - efekt był, jednak nie jest to zbyt estetyczne. Postanowiłem zakipić sznur pleciony (są dostępne różne kolory więc najlepiej wybrać czarny) na poczatku fi 5, 6 czy 8 - to trochę mało. Ostatecznie skończyło się na na fi bodajże 14 zakupione na alledrogo. Upchałem pod okno i cisza deska nie stuka. Między czasie penterowałem również środkowy panel na radiem gdzie posmarowałem wszystkie elementy metalowe.

Jednak nie cieszyłem się cisza zbyt długo, zaraz zaczęło znów coś stukać. Przez lato i jesień tego nie było, zaczeło się w zimie. Mam wrażenie że to przez temperaturę, kiedy to plastik w nistkich temperaturach jest twardszy. Wydaje mi się, że to odgłosy z kanałów wentylacji tylko nie wiem za Chiny jak się do tego dobrać.

A drugim niepokojącym objawem który ostatnio usłyszałem był dziwny odgłos (jakby większego elementu - może licznik) w desce za licznikami. I tu pytanie jak nie inwazyjnie i bez szkód dobrać się do liczników? chyba jestem bardzo przewrażliwiony na tym punkcie ale widzę że ten typ tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czy są jeszcze jakieś inne, alternatywne sposoby wyciszenia? Chodzi mi generalnie o większą ciszę podczas prędkości autostradowych - nie chcę inwestować w wygłuszanie które się robi pod kątem car-audio (a jeśli już, to tylko jedna warstwa - od strony tapicerki). Myślę o położeniu baranka na nadkola i całe podwozie - poza zabezpieczeniem antykorozyjnym wg deklaracji sprzedających powinien też trochę obniżyć poziom hałasu dostający się do wnętrza pojazdu.

Reasumując, czy są jeszcze jakieś inne, alternatywne i tanie sposoby aby zminimalizować szumy podczas jazdy z wyższymi prędkościami niż uszczelnienie szyb wg pomysłu waldi103?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Od jakiegos czasu przeglądam te posty jak i inne tamety z tym związane, ponieważ coraz to nowe dziwne dźwięki się pojawiają.

Otóż, pierwsze były trzaski (stuki) z deski rodzielczej. Po przeczytaniu paru postów i metodą prób i błędów doszedłem do przyczyny - połaczenie a raczej styk deski i przedniej szyby na nierównościach tarły o siebie i wydawały charakterystyczne dźwięki. Na forum ktoś proponował najprosztszym sposobem upchanie tej szczeliny gazikami medycznymi - efekt był, jednak nie jest to zbyt estetyczne. Postanowiłem zakipić sznur pleciony (są dostępne różne kolory więc najlepiej wybrać czarny) na poczatku fi 5, 6 czy 8 - to trochę mało. Ostatecznie skończyło się na na fi bodajże 14 zakupione na alledrogo. Upchałem pod okno i cisza deska nie stuka.

Za tą radą zrobiłem dzisiaj podobnie. Kupiłem w Praktikerze czarny sznur, tyle że nie plecionkę, a gumowy w środku. Upchałem pod okno i cisza. Koszt sznura 10 zł/mb, trzeba kupić 1,2 mb. Ja kupiłem 1,5 i jest trochę za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja zastanawiam się nad zakupem czegoś takiego i upchnięcia między szybę a deskę na całej długości. Kwestia tylko wyboru grubości.

http://www.bitmat.pl/pl/p/Kauczuk-izolacyjny-3%2C6%2C9%2C13%2C19%2C25%2C32%2C50-mm-pianka-izolacyjna-bez-kleju/183

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!