Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Codzienne użytowanie Megane GT 2.0 tce


goos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. Właśnie stoję przed zakupem nowego auta. Rozważam Megane III Grandtour GT 2.0 TCE.

Z tej okazji mam kilka pytań do użytkowników takich wozów.

 

1.Jak wygląda prześwit w tym aucie, zdarza się o coś zahaczyć lub przytrzeć zderzakiem w codziennej jeździe?

2. Jaki czas/ dystans jest potrzebny do rozgrzania silnika? Dojeżdżam do pracy 12km i skoda by dzień w dzień jeździć 3/4 trasy na niedogrzanym silniku.

3. Komfort jazdy na seryjnych 18 calach, istniej coś takiego?

4. Ile wynosi realne spalanie tego silnika w jeździe około miejskiej (70 % miasto / 30% trasa)?

5 Dostępność specyficznych części dla wersji GT, czy są z tym problemy?

6. Wyciszenie auta, czy podczas jazdy wyraźnie słyszymy pracę zawszenia, silnik lub trzeszczenie wnętra?

7 Na co szczególnie zwrócić uwagę podczas zakupu wersji GT?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, goos napisał:

Rozumiem, że chodzi Ci o pakiet stylistyczny gt, a nie wersje gt220, która ma trochę inny silnik.

 

1. jak nie jezdzisz po kraweżniakch to ok.

2. 50 stopni przy 2-4 km

3. raczej słabo. mam 17 na trasie super, trzyma sie jak na kleju. ale na dziurach trzeba trzyać jezyk za zebami :)

4. 9-10 bez szaleństw, przy mega eko 8 ale to nie w miescie

6. chyba najbardziej wnetrze, ale moim zdaniem tragedii nie ma

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim poście mowa o samochodach sprzed liftingu i po pierwszym liftingu o mocy 180 KM.

 

Jeszcze kilka pytań mi się nasunęło.

 

O ile jest obniżony samochód z pakietem gt (nie gt- line) i ile wynikowo wynosi prześwit.

 

Czy dobrze wyczytałem, że zwieszenie w pakiecie gt jest różne zarówno od seryjnego jaki i od pakietu gt-line (w którym jest zawieszenie z wersji coupe).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mogę ci napisac jak jest w GT220 ph3.

1. Nie. Seria na 18calach stoi wysoko, dla kobiety idealnie.

2. Grzeje się dość szybko.

3. Seria jest dobrze wyważona. Jest twardo, ale nie betonowo. Bliżej RS bez cup niż 1.6.

4. Mi w mieszanej nie schodzi poniżej 9. Realnie 10-12 l.

5. Nie ma specyficznych części. To nie RS.

6. Ja mam ph3 2016r. Widać że to tańsze auto. Wyżej niż Dacia, slabiej niz VW, ot poziom Seata. Ale ph1 i 2 miały chyba lepsze plastiki. Mi tam nic nie piszczy i trzeszczy, ale ogolem we wnętrzu jest głośno. Kiepskie wyciszenie. Audio również liche.

7. Nie ma chyba dobrych GT 180. U Niemca za egz z przebiegiem >120 tys km  trzeba dać 5-6 tys €. W gratisie masz auto po serwisie longlife... Ja szukałbym czegoś lekko uderzonego ze Szwajcarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

1.Jak wygląda prześwit w tym aucie, zdarza się o coś zahaczyć lub przytrzeć zderzakiem w codziennej jeździe?

2. Jaki czas/ dystans jest potrzebny do rozgrzania silnika? Dojeżdżam do pracy 12km i skoda by dzień w dzień jeździć 3/4 trasy na niedogrzanym silniku.

3. Komfort jazdy na seryjnych 18 calach, istniej coś takiego?

4. Ile wynosi realne spalanie tego silnika w jeździe około miejskiej (70 % miasto / 30% trasa)?

5 Dostępność specyficznych części dla wersji GT, czy są z tym problemy?

6. Wyciszenie auta, czy podczas jazdy wyraźnie słyszymy pracę zawszenia, silnik lub trzeszczenie wnętra?

7 Na co szczególnie zwrócić uwagę podczas zakupu wersji GT?

Moje GT220:

1.Jak w przeciętnym aucie, pod normalnej wysokości krawężniki podjeżdża.

2. Szybciej niż w dieselu ale troszkę wolniej niż moich poprzednich benzynach o jakieś 1-2 km.

3. Boczną nie asfaltową drogą będzie tragedia..

4.U mnie o dziwo z komputera zawyża ponad 0.5 litra - też tak macie? spokojnie nawet poniżej 9L średnio bliżej 10L, ale mam chip 300KM i w większości drogi lokalne ;)

5.Części jak w zwykłej Megi, poza silnikiem i skrzynią - jak w RS

6.Trochę trzeszczy na mocno dziurawych i nie utwardzonych drogach, wyciszenie bez szału ale bez tragedii, seryjne audio rzeczywiście porażka.

7. Na to co w każdym przeciętnym aucie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!