Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Codzienne użytowanie Megane GT 2.0 tce


goos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. Właśnie stoję przed zakupem nowego auta. Rozważam Megane III Grandtour GT 2.0 TCE.

Z tej okazji mam kilka pytań do użytkowników takich wozów.

 

1.Jak wygląda prześwit w tym aucie, zdarza się o coś zahaczyć lub przytrzeć zderzakiem w codziennej jeździe?

2. Jaki czas/ dystans jest potrzebny do rozgrzania silnika? Dojeżdżam do pracy 12km i skoda by dzień w dzień jeździć 3/4 trasy na niedogrzanym silniku.

3. Komfort jazdy na seryjnych 18 calach, istniej coś takiego?

4. Ile wynosi realne spalanie tego silnika w jeździe około miejskiej (70 % miasto / 30% trasa)?

5 Dostępność specyficznych części dla wersji GT, czy są z tym problemy?

6. Wyciszenie auta, czy podczas jazdy wyraźnie słyszymy pracę zawszenia, silnik lub trzeszczenie wnętra?

7 Na co szczególnie zwrócić uwagę podczas zakupu wersji GT?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, goos napisał:

Rozumiem, że chodzi Ci o pakiet stylistyczny gt, a nie wersje gt220, która ma trochę inny silnik.

 

1. jak nie jezdzisz po kraweżniakch to ok.

2. 50 stopni przy 2-4 km

3. raczej słabo. mam 17 na trasie super, trzyma sie jak na kleju. ale na dziurach trzeba trzyać jezyk za zebami :)

4. 9-10 bez szaleństw, przy mega eko 8 ale to nie w miescie

6. chyba najbardziej wnetrze, ale moim zdaniem tragedii nie ma

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim poście mowa o samochodach sprzed liftingu i po pierwszym liftingu o mocy 180 KM.

 

Jeszcze kilka pytań mi się nasunęło.

 

O ile jest obniżony samochód z pakietem gt (nie gt- line) i ile wynikowo wynosi prześwit.

 

Czy dobrze wyczytałem, że zwieszenie w pakiecie gt jest różne zarówno od seryjnego jaki i od pakietu gt-line (w którym jest zawieszenie z wersji coupe).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mogę ci napisac jak jest w GT220 ph3.

1. Nie. Seria na 18calach stoi wysoko, dla kobiety idealnie.

2. Grzeje się dość szybko.

3. Seria jest dobrze wyważona. Jest twardo, ale nie betonowo. Bliżej RS bez cup niż 1.6.

4. Mi w mieszanej nie schodzi poniżej 9. Realnie 10-12 l.

5. Nie ma specyficznych części. To nie RS.

6. Ja mam ph3 2016r. Widać że to tańsze auto. Wyżej niż Dacia, slabiej niz VW, ot poziom Seata. Ale ph1 i 2 miały chyba lepsze plastiki. Mi tam nic nie piszczy i trzeszczy, ale ogolem we wnętrzu jest głośno. Kiepskie wyciszenie. Audio również liche.

7. Nie ma chyba dobrych GT 180. U Niemca za egz z przebiegiem >120 tys km  trzeba dać 5-6 tys €. W gratisie masz auto po serwisie longlife... Ja szukałbym czegoś lekko uderzonego ze Szwajcarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

1.Jak wygląda prześwit w tym aucie, zdarza się o coś zahaczyć lub przytrzeć zderzakiem w codziennej jeździe?

2. Jaki czas/ dystans jest potrzebny do rozgrzania silnika? Dojeżdżam do pracy 12km i skoda by dzień w dzień jeździć 3/4 trasy na niedogrzanym silniku.

3. Komfort jazdy na seryjnych 18 calach, istniej coś takiego?

4. Ile wynosi realne spalanie tego silnika w jeździe około miejskiej (70 % miasto / 30% trasa)?

5 Dostępność specyficznych części dla wersji GT, czy są z tym problemy?

6. Wyciszenie auta, czy podczas jazdy wyraźnie słyszymy pracę zawszenia, silnik lub trzeszczenie wnętra?

7 Na co szczególnie zwrócić uwagę podczas zakupu wersji GT?

Moje GT220:

1.Jak w przeciętnym aucie, pod normalnej wysokości krawężniki podjeżdża.

2. Szybciej niż w dieselu ale troszkę wolniej niż moich poprzednich benzynach o jakieś 1-2 km.

3. Boczną nie asfaltową drogą będzie tragedia..

4.U mnie o dziwo z komputera zawyża ponad 0.5 litra - też tak macie? spokojnie nawet poniżej 9L średnio bliżej 10L, ale mam chip 300KM i w większości drogi lokalne ;)

5.Części jak w zwykłej Megi, poza silnikiem i skrzynią - jak w RS

6.Trochę trzeszczy na mocno dziurawych i nie utwardzonych drogach, wyciszenie bez szału ale bez tragedii, seryjne audio rzeczywiście porażka.

7. Na to co w każdym przeciętnym aucie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!