Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przewód paliwa


sebcio76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Ostatnio poczułem zapach  paliwa  a dokładniej  oleju napędowego, szukając źródła trafiłem  na ten przewód  z króćcem , prawdopodobne miejsce przecieku
Nie jestem znawcą mechaniki ani nazewnictwa ale  jest to chyba przewód zwrotny paliwa? mogę się mylić.
 Nazwa nazwą ale nie występuje to jako zamiennik osobno  lecz tylko w komplecie z pozostałymi wężykami (przewodami)   i cena też nie jest mała ponad 200zł za zamiennik 

Moje pytanie czy ktoś może wie czy idzie to kupić osobno, gdzie, oraz czy jest to uniwersalne złącze i takie z  alledrogo będzie pasować? 
 https://allegro.pl/oferta/zlaczka-wtyczka-przewodu-paliwowego-filtra-paliwa-7466459660

Ewentualnie  wymiana oringów? Tylko jaki rozmiar  ( nie mam  chwilowo możliwości zmierzenia. )<

Pytanie dodatkowe czy  kupując  przepływomierz czym się kierować? nie mówię o specyfice -rozmiarze  ale firmie bo ceny zaczynają się od 80 zł  do  prawie 700zł
 

Pozdrawiam świątecznie

 


image.thumb.png.b614086686e101d8ebc0526c401c68f5.png

przewód 3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sebcio76 napisał:

  jest to chyba przewód zwrotny paliwa?

1/Jest to przewód przelewowy z zaworem wysokiego ciśnienia,

     a/ istotą jest zawór, który ma za zadanie otwarcie przepływu paliwa w momencie powstania określonego ciśnienia w układzie,

     b/  powstanie ciśnienia granicznego powoduje jego otwarcie i przepływ paliwa z powrotem do baku oraz spadek jego ciśnienia

           do bezpiecznej wartości,

     c/ mechanicy często się mylą, wymieniają pompę wtryskową lub wtryski niepotrzebnie, a winny jest ten zawór,

     d/ może używka, ale oryginał, uratuje sytuacje, 

2 godziny temu, sebcio76 napisał: