Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

HF etui antykradzieżowe


Arczi63

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

 

Mam w swojej Megi HF i dopiero zaczynam znajomość z tą technologią a wiem, że łatwiej ukraść auto z nią. Pytanko czy używacie jakiegoś etui które zakłóci sygnał ? A może macie jakieś inne sposoby by się zabezpieczyć przed zdalną kradzieżą auta ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Etui jest trochę kłopotliwe, bo za każdym razem musisz wyjąć z niego kartę żeby otworzyć samochód, a wtedy HF traci rację bytu. Są na rynku urządzenia, które odcinają baterię jeżeli kluczyk leży w bezruchu, ale znowu kosztują dużo. 

Najłatwiej uważać, żeby nie kłaść kluczyka zbyt blisko drzwi wejściowych w mieszkaniu. Poza tym jeździsz Meganą, a nie Mercem, wątpię żeby ktoś kombinował jak zwinąć Ci auto przy użyciu takiej technologii :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ten jeden ruch wyjecia z etui to żaden problem :) tylko jak sie zblizam wyjmuje z etui i spoko :) a chronię to jakoś :) 

 

Nie wiem jak wiele jest modeli GT line na rynku w stosunku do wszystkich innych, ale brzmi to unikalnie więc ryzyko kradzieży wzrasta :) 

 

A ja wolę dmuchać na zimnę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli Ci to nie przeszkadza, to etui na pewno zda egzamin. Dla mnie HF polega na tym, że właśnie nie muszę sięgać po kartę za każdym razem jak chcę otworzyć i uruchomić samochód.

Pamiętaj, że podczas uruchomienia samochodu karta musi być wyjęta z etui, żeby silnik odpalił :)

GT Line, to fakt ładniejsza wersja Megany, ale nie zauważyłem, żeby była zdecydowanie droższa do pospolitej M3 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś na forum już to było opisywane i jak dobrze pamiętam to GT Line jest pakietem stylistycznym ze zmienionymi względem zwykłej wersji zderzakami, fotelami, zegarami, listwą ozdobą, nieco obniżonym zawieszeniem i specjalnym wzorem felg aluminiowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dobrze radzą nikt Ci nie będzie kradł auta tej wartości chyba że sam ubezpieczysz AC i się dogadasz. Uwierz kradnie się luksusowe auta dużej wartości czyli prawie nowe. Auta mające GPS i inne zabezpieczenia. Lepiej kup jakąś laskę na kierownicę lub inną blokadę to zniechęca bo jest z tym pier...nie. a to zawsze czas.

A jak naprawdę ktoś mocno będzie go chciał to już go nie masz musiałbyś w nim spać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, adamsxxx napisał:

W Megance nawet gdy zamkniesz z pilota to i tak HF będzie działać przy następnym zbliżeniu do pojazdu. Jedyna opcja to wyłączenie w ogóle tej funkcji w menu lub pokrowiec. 


Chce zaznaczyć, że jestem świeży z tą technologią, ale jak się bawiłem HF i pilotem to np jak otworzyłem tylko klapę to HF nie działał. Musiałem pilotem otworzyć auto. I proces dopiero resetował się po wlaczeniu silnika i wyłączeniu. Następnie działalo HF jak odchodziłem oraz podchodziłem, ale wystarczyło go otoworzyć pilotem i auto nawet po 5 min bezczynności samo się nie blokowalo. Także nie mam pewności czy to co powiedziałeś jest prawdziwe. Moim zdaniem komputer samochodu zapamietuje, że ostatnia czynność była "manualna" z pilota i resetuje się to po włączeniu auta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim M3 ph1 działa to tak, że jak zamknie się samochód z pilota, to HF nie działa i otwierać trzeba z pilota. Tak samo się dzieje jak zamknie się samochód przyciskiem na klamce kierowcy. System się resetuje po uruchomieniu samochodu i znowu można używać HF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!