Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Drży pedał gazu


karol3387

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam Renault Megane 2 1.6 16 2005 rok przebieg181 tys, po wymianie rozrzadu , podczas jazdy pedał gazu trzesie na postoju a podczas jazdy drży. Wie ktos jaka moze byc przyczyna. Poduszka silnika skrzyni biegow wymieniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drżenie pedału gazu na wolnych obrotach może świadczyć o źle złożonym rozrządzie.

Jakie są te wolne obroty na gorącym silniku i co było zmieniane z paskiem?

Typ oleju na którym jeździsz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś sprawdzić jak wypadają zapłony na poszczególnych cylindrach i jakie jest jego przesunięcie. Nie podałeś wartości wolnych obrotów.

Edytowane przez jabrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wolnych obrotów na rozgrzanym silniku. Trzęsie delikatnie samochodem na światłach  ale obroty stoją w miejscu.silnik tez jakby delikatnie rzucał na boki jak otworze maske.

Już sprawdzałem na poszczególnych cylindrach reakcja jest taka sama na wszystkich cewkach,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja Mam akurat 700 wiec nie wiem czemu tak jest . Zauważyłem ostatnio że koło pasowe lekko bije, ale nie którzy mówią ze ze powinno delikatni bić. Jak kupiłem samochód to jedna z Cewek nie jest oryginalna ale przed wymiana było ok . Wiec nie wiem czy ma to coś do tego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazane pomiary wiele powiedzą i nic nie robimy w ciemno. Ważne, żeby szczelina na świecach nie była większa jak 0,8 mm. Warto je obejrzeć jak się oczyszczają.

Najlepiej jakbyś przesłał wykres przesunięcia zapłonu na wolnych obrotach.

Wszystko robimy przy zasilaniu benzyną z zakręconą butlą LPG jeśli jest w pojeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ podczas Jazdy samochód zgasł ,i nie chciał odpalić . komputer pokazał czujnik położenia wału . Mechanik wymienił czujnik wałków rozrządu i dalej nie chodził . I nie wiedział dlaczego i się poddał . Dopiero drugi mechanik powiedział ze jest to czujnik położenia wału z Przejściem na kolo zmiennych faz rozrządu wymienił czujnik i jest Dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była wymieniana . Tylko nie którzy mówią ze jak będzie nie oryginalny lizak to tez będzie inaczej chodził , bo niby nie może być za twarda ta dolna poduszka(lizak).

Najbardziej Denerwujące jest to z tak drży pedał gazu i hamulca na skrzyżowaniu . A jak teraz klima jest używana to już jest tragedia aż trzęsie tym pedałem hamulca . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie lizak stanowi Twój problem. Opisałeś wcześniejsze, niewłaściwe zachowanie silnika i trzeba je całkowicie wyeliminować. Do prób odepnij wtyczkę od alternatora i w ten sposób sprawdzisz, czy on nadmiernie nie obciąża mechanicznie wału silnika. Z Twojej wypowiedzi wynika, że niestabilność wolnych obrotów jest duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Problem jest taki że miałem wymieniany rozrząd i po wymianie jest taki problem ze pedałem hamulca oraz gazu podczas jazdy drży i trzęsie. Poduszka górna oraz dolna była wymieniana .olej 5 w 30 motul. Świece też prawie nowe  silnik jak sie rozgrzeje to nie równo chodzi tzn. obroty trzymają się dobrze ale silnikiem rzuca na boki.. Przy rozrządzie nie było wymieniane koło zmiennych faz rozrządu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!