Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać , 

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Drugi tydzień z Megi a ona zaczyna mi psuć krew :( , jak gdyby nic padł nawiew w drodze do pracy , straciłem wszystkie 4 biegi. 
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Bezpieczniki sprawdzone - wszystko ok. 
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Pogoda robi się beznadziejna wiec zacząłem szybko działać - zamówiłem rezystor ,bo z tego o czytam na forach jest to częsta zmora. 
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Z tego co się orientowałem to owy rezystor znajduje się gdzieś w okolicach pedału gazu, tak? 
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Mieszkam w Uk wiec auto jest z kierownicą po prawej stronie - bezpieczniki mam po lewej stronie w schowku , a jeżeli tak to czy mogę się spodziewać owego rezystora w okolicy schowka pasażera ?

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Poniżej wrzucam link do ebaya z którego zamówiłem rezystor - będę wdzięczny jeśli ktoś będzie mógł potwierdzić czy zamówiłem odpowiednią część:

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

https://www.ebay.co.uk/itm/153968980318

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki , codziennie leje , szyby parują jazda to udręka :(

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania. pkt 5.9 :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki przypadek w manualnej klimie, że przy -25 stopniach nawiew umarł. Na tym mrozie wymontowałem rezystor dmuchawy i przekonałem się że jest sprawny. Zacząłem się bawić pokrętłem siły nawiewu aż zaczął działać.

Jeżeli faktycznie masz uszkodzony rezystor to: filtr kabinowy napewno do wymiany, wentylator również - na niższych biegach zaczyna pracować coraz wolniej aż dochodzi do przegrzania rezystora z powodu zbyt małego przepływu powietrza (pierwszy objaw to piszczenie latem po conajmniej 30 minutowej pracy). Może przyczyną być koniec szczotek wentylatora.

Kiedyś wymieniłem taki wentylator: komutator znacznie wytarty, króciutkie szczotki, luzy na panewkach, wytarty wał. Nie warto kupować używki - są zbyt stare.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, szwagier24a napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?:


W moim przypadku ,auto kupiłem dwa tygodnie temu do czasu aż nie padł nic nie wydawało niepokojących odgłosów , wiatrak chodził cicho i bezszelestnie. Zapachu spalenizny tez nie czułem ( a wiem jak śmierdzi to w renowce - w clio spaliła mi się manetka od wycieraczek :rolleyes:)

 

Dziś się będę brać za rozbieranie tego , umiejętności manualne są ,ale jeśli chodzi o elektronikę to jestem straszna noga. Na co zwrócić uwagę jak będę to rozbierać ? Rozumiem ,że gdy wyciągnę schowek to będę mieć dostęp do wiatraka/rezystora ? Dla przypomnienia auto to Anglik :1_grinning:

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, aniewa napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Dziękuję ! 
Mam więcej szczęścia niż rozumu - rozebrałem schowek , najpierw popukałem we wszystko i o dziwo dmuchawa ożyła! Obstawiam jakiś luźny przewód . Widać ,że nikt tu nigdy nie grzebał wiec ciut dziwna sprawa . Działa !

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, szwagier24a napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?:


Który to element przyjacielu ?
Już dziś zabrakło czasu aby znów to rozgrzebywać ale przed trasą aby mieć powietrze ciepłe ściągnąłem tylko klapkę przy tunelu i śrubokrętem dotknąłem wtyczkę - nawiew wrócił , ale tylko na 3 i chwilowo na 4 biegu. Czy warto zamawiać ten rezystor i go podmieniać ? 

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!