Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie CB Radio jest warte uwagi


jacekok

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie kupna CB: co sądzicie o mniejszych radyjkach (tj. o głębokości mniejszej niż standardowe 180mm czyli np 150 - 120mm)? Jest jakiś model warty uwagi? (chcę zamontować radio w schowku pasażera. Widziałem w coupe u Silvera, że 180 też wchodzi, ale z mniejszym byłby mniejszy problem z zamontowaniem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woody, z czystym sumieniem polecam to: http://www.allegro.pl/item562996760_radio_...rancja_vat.html sam posiadam i jestem zadowolony, (choć to tylko kilka dni) Radyjko w przystępnej cenie, małe gabarytowo i posiada to co powinno mieć takowe radio, oczywiście jest pozbawione wodotrysków z których i tak nie będziesz korzystał. Modulacja jest dobra by nie powiedzieć, że bardzo dobra.

Przed decyzją możesz pobrać sobie ten plik, jest to instrukcja w pdf. razem z danymi i certyfikatem.

cb.cwa1.net/cb_radio_manualy/Yosan/Yosan%20PRO-120%20Owner%20Manual%20PL.pdf

na dodatek powiem że wspaniale mieści się pomiędzy fotelami, dźwignią ręcznego i biegami.

No i świeci na bursztynowo :oops: na focie wyszło cytrynowo ale to takie przekłamanie cyfrówki.

post-2372-1236290257_thumb.jpg

post-1-1236290257_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z małych radyjek to polecam Presidenta Harry/Johnny z ASC który był dla mnie duża zaleta po tym jak sobie pojeździlem z Midlandem 48 , plusem tych radii jest wielkość a minusem moze być cena , Harry ASC z anteną Omega 27 dobrze mi sie spisują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

lepper_pl, przyglądnij się temu: http://allegro.pl/item633412404_radio_cb_y...oserwis_pl.html (link ze względu na cenę)

Nadal polecam. Modulacje miałeś możliwość sprawdzić na zlocie. Poza tym posiada dobre podwójne filtry i RF-gaina no i wymiary takie jak ERMES.

Tu opis radyjka: http://allegro.pl/item631695809_nowosc_cb_...0_sklep_cb.html

Reszta w moim poprzednim poście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam TTI550 + antena TTI CX14 (chyba takie oznaczenie anteny)

 

[ Dodano: 2009-05-14, 19:43 ]

jedno i drugie jak dla mnie porażka, pewnie nie jakościowa za tą cene ale radio ma mieć minimum przycisków i max funkcjonalności. Bez pokręteł zupełnie odpada. Obsługa ma być intuicyjna nie patrząc na radio a nie szukać przycisku w trakcie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vivaldi, miałem wcześniej TTI 880 i już nie zamierzam wrócić ze względu na odbiór. Mam teraz w aucie na jakiś czas pożyczonego maxona cm-10 i jest naprawdę dobry w odbiorze. Nadawanie słabsze niż w TTI. Dlatego jak się nie zmobilizuję jednak na tego Ermesa to kupię tego Maxona za 199zł :D

Lub poszaleję i jakiegoś Herberta lub Jonhsona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw miałem unidena 510 potem Albrechta 4500 aż wreszcie trafiłem na STABO xm 5012.

jak dla mnie to radio jest rewelacyjne.

Podstawowa zaleta - cisza - jak nikt nie gada to czasami muszę sprawdzać czy jest włączone bo zero szumu. A odbiór czysty i wyraźny.

Na co dzień jeżdżę z anteną President Florida (mogę z nią wjechać do garażu bez demontażu) i słyszę auta w promieniu 5-8 kilometrów.

Na dłuższe trasy zakładam Sirio ML145 i wtedy mam odsłuch ok 20 km wokoło. Najdalsza rozmowa z innym mobilkiem 32 km w lini prostej (wg. gps).

Wady: rozmiar, jest to standardowe radio 1 din i było trochę kombinacji z jego upchnięciem (musiałem wyciąć dziurę w dnie schowka).

Druga wada: jak każde radio niemieckie ma tylko 1W nadawania w AM. Przy ML145 nie było to wielkim problemem ale przy florydzie trochę wkurzało jak ty gościa słyszałeś a on ciebie nie. Sprawę rozwiązał mały 5W dopalacz w bagażniku :D

 

Radio można czasami dostać na ALLe za ok 100-150 zł za tą cenę nie znajdziesz nic lepszego. Ja zapłaciłem 120 zł i póżniej jeszcze 65 zł zza dopał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Prezesem: Fachowcy tematu, twierdzą że nie ma to jak dobre stare radyjka. Trochę radyjek już "przerobiłem" i naprawdę, im dalej tym ciekawiej. Zdarzają się udane modele mniej lub bardziej renomowanych firm i odwrotnie, president też ma na swoim koncie kilka "baboli". Prywatnie od jakiegoś czasu mam President Herbert (jedynka) + Sunker Elite CB106. Badyl długi ale skuteczny i nieźle stroi no i plusem jest cena - dałem 95 PLN. W służbowym mam (bo muszę) Presiden Johny II + jakaś antenka też President - ducik z cewką, jakieś 60 cm długa i no niepowiem, działa. Niestety jak się podłucha jednego i drugiego to jak królik i zając na wyścigach... Czyli:

Fachowcy tematu, twierdzą że nie ma to jak dobre stare radyjka :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!