Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

-plan zakupu


gibki8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

Zamierzam kupić swoją pierwszą Megankę. Oto obiekt moich spekulacji.

http://renault-lyko.otomoto.pl/renault-meg...e-C4727430.html

Wiem już ze samochodem przez 4 miesiące jeżdził właściciel salonu. Był on tym samochodem kilka razy w Austrii dlatego też ma on winietki na szybie. Nie był bity(sprawdziłem to po małych dojściach i znajomościach). Będzie to już moje kolejne Renault ale pierwsze Megane więc pytam sie was czy się opłaca. Samochód 2 miesiące wcześniej kosztował ponad 50 000 zł.

Thalie zostawiam w rozliczeniu za jakieś 17 000 zł.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko ładne, ale drogie (targuj się na 40k) - demo to przeważnie najsłabsza wersja wyposażenia. Za taką cenę można kupić diesla. Silnik faktycznie słaby, ale do spokojnej jazdy zupełnie wystarczający - przejedziesz się to sam ocenisz czy Ci odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Business Line to nie takie zle wyposazenie juz, choc mozna lepiej.

Ale jak na hatchbacka w BL i z tak slabym silnikiem to kase chca stanowczo za duza.

Wydajac 45K PLN to mozna wyszukac naprawde cos lepszego.

Pytanie - czego oczekujesz od samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie samochód musi miec klimkę radio i być ekonomiczny. I taki jest ten tutaj o którym gadamy. Silnik jest bardzo dobry bo ma 100 koni i osiąga je bardzo wcześnie więc silnik ciągnie od samego dołu. Wersja wyposażenia jest wystarczająca i nie brakuje mi w niej nic. Z ceną to będe sie za chwile targował bo jadę się jeszcze raz przejechać i pogadac o cenie. Zobaczę ile wezmą za moją Thalię, Proponowali mi 17 000 ale też bede dyskutował o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki silnik w kombi i sobie radzi, więc te wypowiedzi, że słaby silnik jak na to auto to można między bajki włożyć. Każdy inaczej jeździ - jedni potrzebują więcej mocy, drudzy mniej, ale 1.4 16V w Megane sobie spokojnie radzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z tym, ze "od samego dolu" to bym nie przesadzal...

Meganka jest niestety dosc ciezka a 1.4 ma marny moment obrotowy (jakies 125Nm).

Jak dla mnie to auto fajne ale - jak juz koledzy zauwazyli - za te cene to dCi. A jak koniecznie 1.4 to jakies 10K w dol powinno byc.

post-7900-1218185033_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak koniecznie 1.4 to jakies 10K w dol powinno byc
Tym bardziej, że auto oklejone reklamami i chcąc - niechcąc reklamujesz salon...

...a za to się należy wynagrodzenie czyli dodatkowy upust :mrgreen:

A z drugiej strony - młode auto, z małym przebiegiem, na gwarancji, z udokumentowanym pochodzeniem i jak mniemam w 100 % bezwypadkowe - to cena może być ponetna.

Za mniejsze pieniądze można pewnie trafić jakiegoś pokiereszowanego imigranta :cry:

Silnik 1,4 a 1,6 - gdzieś już napisano, że różnica w mocy to tylko 10 koni (przy praktycznie tym samym spalaniu), a mnie moje 1,6 absolutnie wystarcza do jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód nie ma reklam. jest wyczyszczony i zdarty z reklam. Silnik ciągnie od około 2500 obrotów i jest bardzo cichy. Zawieszenie jest bardzo komfortowe ale nastawione bardziej na sport niż komfort. 1.6 nie chcę bo słyszałem że różnicy w przyśpieszeniu nie ma a 1.6 jest bardziej wadliwy. Sprawdzałem też podwozie i jest w stanie idealnym. Autko jest super fajne i bardzo mi sie spodobało. Kasa to jedynie 44 000 więc już jest coś. Na razie go zarezerwowałem. Teraz tylko papiery do Thali przywiozę i ustalę cenę Megane będzie moje bo po 2 jeździe zakochałem się w nim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez metalika około 60-62 tysięcy. Ta wersja nie ma tylko nawigacji z Renault skóry i karty hands free. No i automatycznej klimy tez nie ma ale jest ręczna i to mi wystarczy. Zaskoczyło mnie to że ma on oświetlanie podłogi po otworzeniu drzwi(zarówno z przodu i z tyłu) dwa schowki w podłodze z przodu o pojemności 11 litrów. A i ten model ma dołożony oryginalny auto alarm z Renault i dywaniki za 160 zł :mrgreen: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli cena (44 tys) to 70 % wyjściowej.

Jak na 1,5 roczne auto to chyba ciut za dużo. TARGUJ SIĘ :!:

To że nie ma HF i automatycznej klimy to moim zdaniem tylko plus - dwa układy mniej które mogą się zepsuć, a praktycznie niczemu nie służą 8-)

A dwa schowki w podłodze mają wszystkie MII - w moim aucie wszystkie schowki są już wypełnione zabawkami Juniora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W alize jest tylko u pasażera. U kierowcy nie ma tego udogodnienia. We wtorek będę miał wycenę Thali to dopiero wtedy będę sie targować. Jak dadzą 16 000 to wtedy będę się targował o cenę Megi. Dla mnie HF i auto klima to zbędne gadżety. Jak patrzyłem na allegro to w podobnym roczniku i z podobnym przebiegiem stoją koło 50 000. A i data rejestracji tego auta to 3.1.08 czyli jest jeszcze 2 lata na gwarancji co bardzo mnie przekonuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doswiadczenia wiem, ze jak sie tylko da, to nalezy przedluzyc gwarancje. Chyba, ze bedziesz robil tym autem wiecej niz 25K km rocznie.

Klima automatyczna jest wygodna, bo mozna jej uzywac w trybie auto albo recznie sterowac. Naprawde wygodne rozwiazanie.

HF zgodze sie - mialem w poprzedniej Megance i checia sie tej opcji pozbylem w obecnej Megi :mrgreen:

Natomiast jesli chodzi o cene to drzyj z nich, bo jest stanowczo za duza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!