Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wymiana sprężyn i amortyzatorów przód - stuki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W związku z kompletną wymianą w MEGANE III ph I przednich amortyzatorów- oryginalne, sprężyn Kayaba, poduszki, łożyska i osłony amortyzatorów stwierdziłem dziwne stuki w zawieszeniu.

Podobna sytuacja miała miejsce w MEGANE II. Okazało się, że sprężyny Kayaba i Monroe są inaczej gięte niż oryginalne. W oryginalnych sprężynach ostatni zwój jest węższy. Jest to związane z blachą wystającą z amortyzatora. W sprężynach Kayaba i Monroe średnica sprężyny jest stała od strony amortyzatora w efekcie blacha trzymająca sprężynę obciera o drugi zwój sprężyny patrząc od strony amortyzatora. Zdjęcia w załączeniu. Wystarczy podgiąć blachę by nie obcierała o sprężynę. Dodam, że u mnie na spręzynach był ślad po obcieraniu blachy.

a2.thumb.jpg.0195f3d8ead372283e3101977b4288e7.jpga1.thumb.jpg.e907fc31cdc6f5c288024018addc83f5.jpg

Edytowane przez Snozer
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!