Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Oryginalne ustawienia ddt4all, zacina się r-link 2 - Megane 4 Break


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 1.04.2021 o 17:33, undercover20 napisał:

Jak chcesz to podaj mi VIN to wygeneruję Ci skrypt do uruchomienia w PyRen z domyślną konfiguracją Twojego R-Linka.

Witam, a jesli to nie tajemnica jak można wygenerować sobie taki plik z domyślna konfiguracja pod auto ? Potrzebował bym pod LIII Rlink Bose po wymianie radia.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale do R-Linka1 w Lagunie to zupełnie inna historia.

Skonfiguruj sobie radio (swoją drogą gdzie znalazłeś radio do R-Linka z L3?) przez DDT. Nie ma tam za dużo opcji więc spokojnie ogarniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Oryginalne ustawienia ddt4all, zacina się r-link 2 - Megane 4 Break

DDT z baza z 11.2020, przy skanowaniu przy module radia sypie bledami (mimo ze w folderze Vehicles jest jakis folder pod LIIIPH3- ale tylko jeden plik). PyRen natomiast z tą samą bazą znajduje xml'a pod radio i twierdzi ze jest to LPN_V1.7.xml. Konfiguraja radia w LPN_V1.7 jest pusta, wszytko "none" i niestety nie da sie nic zapisac w Expert mode. (podobnie w DDT) 

Radio jest chyba z Koleosa ale pewności nie mam (front podniemiłem, bebechy te same 1:1)

W DDT jak wchodze w Audio "Radio 2012 v2.4" wszystkie pola da sie modyfikować, ale ciagle "not configured" mimo wszelkich prób configuracji.

 

Czy ktoś ma/ mógłby podzielić sie screnami Radia z ddt głównie "audio" ale jak by były obrazki z MFD i NFA z RLIII Bose Rlink to by była pełnia szcześcia.

W Scenic/Megane III Bose mogła by być podobna konfiguracja- - radio tam jest takie samo.

 

 

conf.thumb.JPG.30f09f609b084652f6a8790cff1f6e72.JPGryrenaudio.thumb.JPG.e637ae493cd974461665c4f88977c26b.JPG

 


 

Edytowane przez RenoLa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.06.2022 o 18:08, RenoLa napisał:

W DDT jak wchodze w Audio "Radio 2012 v2.4" wszystkie pola da sie modyfikować, ale ciagle "not configured" mimo wszelkich prób configuracji.

Wchodzisz w dobre miejsce.

Masz interfejs który przełącza się na CANM? Radio i ekran są w L3 na innym CANie niż reszta modułów.

Tzn czy jak zapiszesz jakąś zmianę to ona zostaje?

 

Dziwi mnie że wykrywa Ci to jako LPN. Na pewno masz dobre radio? 

W Koleosie nie było chyba nigdy R-Linka?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak dorobiłem przejściówke na multimedia z pozmienianymi pinami, paramerty audio czy MFD się zmeiniaja, radio / Rlink sie reseruje (hard reset w  ddt czy 5xhome działa) zarowno w DDt jak i Pyren z DDT. W pyren z ddt przy module audio i domyslnym xml NFA (tym wykrytym), jest mozliwosc na podmiane przy module audio na xml "Radio 2012...." (podpowiada tylko 2, innych wybrac nie mozna wiec jest sensownie) i tu również jak w ddt paramerty sie zapisuja. Próbuje juz na wszelkie mozliwe sposoby (zmiana - zapis - reset roznych parametrow) i ciagle.. nieskonfigurowane. Czy Koloes to do konca nie wiem. Radio Renault, nalepka prawie identyczna rozne SW (ale rozne tzn niższe widziałm również na orginalnych radiach) i oczywiscie numer samego radia. Nabyte radio z blu i mp3, wszystko takie samo poza frontem. 

Co do radia, z braku dostępnych orginalnych w ogłoszeniach to kupiłem podobne (również mp3 i blu a w.g. coniektórych dokumentacji to to samo radio ale z 2ma pokretłami, tylko że takiego nie widziałm wcześniej) i podmieniłem panele (-; strona 11 z ponizszego pdf, moje to jedno pokretło, nabyte radyjko 2 pokrętła. Obawiam się że firmware może jednak być tu problemem. Ewentualnie wymaga ustawien 1:1 by zadziałało. Ale z 2giej srtrony przy dzisiejszej unifikacji to mało prawdopodobne.

https://world.e-guides.renault.com/sites/default/files/statics_pdfs/MUL/R-Link-NX1048_PLK.pdf

 

edit... z tego co czytam to za komunikacje multinediów odpowiada tu modół BIC (jest taki wykrywany) możeto tutaj cos trzeba pozmieniać.

edit ... radio z Latitude

Edytowane przez RenoLa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!