Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

KZFR MIII


CzechuXX

Rekomendowane odpowiedzi

Najprawdopodobniej nikt nie ma problemu z tym silnikiem. W tych silnikach było koło najprawdopodobniej Aisin zamiast Delphi jak 1.6. Gdzieś czytałem, że awaryjny w tych silnikach bywa zawór zmiennych faz, stąd duża popularność tych silników i opinia pancernego a jednocześnie duża moc.

Co do objawów: może być podobnie jak w 1.6: problemy z odpalanie, falowanie obrotów biegu jałowego, inny dźwięk silnika - głośniejszy, mułowaty.

Aby zadbać o silnik należy: zadbać o jego czystość wewnętrzną.

  • +1 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!