Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Proszę o pomoc w ocenie ogłoszeń


Arkos1234

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnie rozrządu nawet się nie dowiadywałem ale miło słyszeć że nie jest skomplikowany. Chociaż w tych nowszych autach to rzadkość. Dwumas czy sprzęgło do ogarnięcia już to robiłem.Taką mam zamiar jeszcze obejrzeć no jest w mojej okolicy, co prawda golas ale cena dużo niższa.

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-34-8-netto-f-vat-23-salon-pl-serwis-aso-pelna-dokumentacja-ledy-ID6FwXhx.html

Edytowane przez ozi58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej megance co patrzysz jest silnik 8-mio zaworowy na pasku tak jak kolega wczesniej pisał-koszt części z pompą jest niski a sama wymiana też nieskomplikowana.

W sumie tak patrzę i aż taki golas to nie jest.

Czujniki przód/tył są,składane lusterka.

Do tego i tak wrzucasz radio android,więc od razu kamerę cofania zamontujesz.

Tyle,że navi brak i zegary są zwykłe.

Edytowane przez tomi222
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, tomi222 napisał:

Tyle,że navi brak.

Navi to najmniejszy problem bo z Androida będę używał, troszkę bardziej ubolewam że zwykły licznik no ale wszystkiego nie można mieć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ozi58 napisał:

Panowie trafił mi się taki egzemplarz

Niby wersja intense a brakuje chociażby czujników parkowania przód.

Zapewne kamery cofania również nie ma.

Nie widzę także systemu rozpoznawania znaków jak i systemu informowania o przekroczeniu pasa ruchu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, tomi222 napisał:

Niby wersja intense a brakuje chociażby czujników parkowania 

czyli myślisz że coś z nią nie tak?

sprzedawca twierdzi że cała w oryginale, jedynie co zderzak może być nowy ale co miał na myśli to nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie.

Po prostu dziwi mnie fakt braku wspomnianych systemów/czujników.

Ogólnie wersja wyposażenia nie jest jakaś łał w porównaniu do tej co wcześniej już wrzucałeś.

Po vinie nie znajduję informacji na temat nawigacji w tym aucie (przez myrenault)

Edytowane przez tomi222
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja Intens w podstawie. Faktycznie wychodziły wersje z małym telewizorem bez nawigacji.

W tym roczniku trudno wymagać radaru i tempomatu adaptacyjnego. W 19 roku jak chciałem kupić nową to auto w takim wyposażeniu to jak jednorożec, istniał tylko w cenniku. Na palach brak aut z takim wyposażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szwagier24a

Ja nie piszę o radarze a o czujniku rozpoznawania znaków czy przekroczenia pasa ruchu,o braku czujników parkowania przód,o braku navi.

Ja mam wersję zen,czyli gorszą i w podstawie mam te wszystkie wymienione wyżej rzeczy-tyle,że jak widać za granicą te wersje podstawowe są bogatsze niż niby wypasione w Polsce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wystarczy aby była ,,mała nawigacja'' ewentualnie bez, ze zwykłym radiem (nadrobię to radiem z Aliexpress z androidem) te auta są nawet tańsze ale większość jest poleasingowa z Polpharmy i większość malowana. Tą wcześniej co wysyłałem jest z Niemiec ale już na większym wypasie i nie wiem czy nie iść w tym kierunku, fakt zrobiona pod sprzedaż ale może bardziej było dbane jak w firmie służbówka. Jest możliwość sprawdzenia po VIN-ie przebieg inaczej niż w serwisie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, ozi58 napisał:

Jest możliwość sprawdzenia po VIN-ie przebieg inaczej niż w serwisie ?

Na pewno w kalkulatorze (nie pamiętam czy silnika abs czy innym) jest przebieg-coś kojarze po szperaniu w pyclipie.

 

Nasuwa się teraz pytanie-czy ten przebieg z kalkulatora idzie zmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, tomi222 napisał:

@szwagier24a

Ja nie piszę o radarze a o czujniku rozpoznawania znaków czy przekroczenia pasa ruchu,o braku czujników parkowania przód,o braku navi.

Ja mam wersję zen,czyli gorszą i w podstawie mam te wszystkie wymienione wyżej rzeczy-tyle,że jak widać za granicą te wersje podstawowe są bogatsze niż niby wypasione w Polsce.

 

Wersja ZEN to już polift? Systemy bezpieczeństwa jako obowiązkowe wyposażenie weszły później jako standard i tak jak pisałem w 2019 jeszcze tym standardem nie były. W autach japońsko-chińskich, koreańskich wtedy były już w podstawie a z nim np. korbotronik. Czytanie znaków w przed lifcie odbywało się z nawigacji, chyba, że auto miało dodatkową kamerę nad lusterkiem.

Brak nawigacji myślę, że nie będzie przeszkadzał ponieważ nie wielu jest kierowców takich jak ja, którzy lubią korzystać z nawigacji wbudowanej a zdecydowana większość pyta o możliwość Android Auto czy Car Play. Niestety mapa google często wyprowadza w "pole", nie zawsze prowadzi oczekiwaną drogą. Jedyna zaleta to pokazuje natężenie ruchu i jak je objechać.

Reasumując: Intens to kilka dodatków stylistycznych wnętrza (inne fotele, elektroniczny licznik, mały telewizor, welurowa tapicerka z półskórą, gałka od biegów z metalowym dekielkiem i chyba kierownica obszyta skórą - niższe wersje miały Ekoskórę lub plastyk) oraz zewnętrzne: metalowe elementy na przednich błotnikach, nierdzewna końcówka rury wydechowej, w której widać rdzę spawu, ledy do jazdy dziennej pełne C. Pozostałe elementy wyposażenia to były pakiety: stylistyczny np. felgi 17" z przyciemnianymi tylnymi szybami, duża nawi, czujniki parkowania z kamerą, martwym polem i połautomatycznym parkowaniem, grzane fotele, elektryczny hamulec postojowy, Multisens (najwięcej z jego efektu jest w wersji z automatyczną skrzynią biegów) zmienia barwy podświetlania, reakcję na gaz, poziom komfortu wspomagania kierownicy.

Pomijają fakt braku: śledzenia pasa ruchu, czytania znaków drogowych, awaryjnego automatycznego hamowania, Megane z tamtych lat, na papierze, więcej oferowały od konkurencji za te same pieniądze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, szwagier24a napisał:

Wersja ZEN to już polift?

Nie.Model na rok 2017r,ale rocznik koniec grudnia 2016r

32 minuty temu, szwagier24a napisał:

Systemy bezpieczeństwa jako obowiązkowe wyposażenie weszły później jako standard

Zapewne masz rację,ale ja patrząc po przez myrenault te systemy bezpieczeństwa mam zaznaczone jako standard a nie opcja.

Myślę,że tak było,ponieważ jak szukałem auta to każda wersja zen miała identyczne wyposażenie (nic więcej,nic mniej).

Dlatego jestem nieco zdziwiony,że powyższa wersja intens tyłka nie urywa :)

A co do navi w megane-jak do tej pory prowadzi naprawdę dobrze chociaż czasami brakuje w niej budynków,które od dawna istnieją,niemniej w trasie się sprawdza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!