Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic pali bezpieczniki przy wysokich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim zwracam się do was z pytaniem co może być problemem przepalającego bezpiecznika sprawa wygląda następująco w moim sceniku na początku zatarła się pompa wymieniłem ją na inną z tego modelu wszystko okey auto jeździ ale po przejechaniu około 50km od wymiany przycisnąłem go do odcięcia pompy i wtedy się zaczęło pierwsze przepaliło bezpiecznik od m in obrotomierza świec żarowych i samej pompy wymieniłem pojechałem znów kawałek się przewieźć znowu przepaliło do tego jeszcze zaczęły obroty falować wcześniej po wymianie pompy nie było z tym problemu sprawdziłem kable wydaje się że żaden nie ma zwarcia i dalej nie mam pomysłów co jeszcze można by było sprawdzić może przerzucenie elektroniki ze starej pompy by pomogło ? Czekam na wasze podpowiedzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Damianxxxking napisał:

przycisnąłem go do odcięcia pompy i wtedy się zaczęło ;

  -pierwsze przepaliło bezpiecznik od m in obrotomierza, świec żarowych i samej pompy

Regulator napięcia do kontroli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i faktycznie po zabezpieczeniu kostki regulatora bezpiecznika nie pali nawet przy 10 sekundowym odcięciu ładowanie 14,2 a jeśli chodzi o obroty podejrzewam rozrząd nie dokładnie ustawiony bo też po wymianie obroty utrzymują się około 1000 a nie jak wcześniej 800 i zaletą tego jest że auto raz grzeję świece i pali na strzała a wcześniej trzeba było zakręcić trochę dłużej, dzięki za pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Damianxxxking napisał:

po zabezpieczeniu kostki regulatora bezpiecznika nie pali nawet przy 10 sekundowym odcięciu ładowanie 14,2 

Co to znaczy, bo nie rozumiem?

Alternator wytwarza prąd cały czas przy włączonym silniku niezależnie od obrotów ( do tego służy regulator napięcia). Kostki alternatora nie należy odpinać podczas pracy silnika, bo można przepięciem uszkodzić kilka modułów.

To co uważasz za zaletę pochłania Ci przynajmniej 10% paliwa w jeździe miejskiej. Rozrząd jest dobrze ustawiony z wyjątkiem pompy wtryskowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale ząbek kostki od alternatora się urwał prawdopodobnie jak wymieniałem pompę i teraz nie zależnie od obrotów czy jest 1000 czy 4000 cały czas trzyma 14,2 a jeśli chodzi o pompę pierwsze co przyszło mi na myśl to że rozrząd źle ustawiony ale jeśli to wyregulowanie to spróbuję się z tym pobawić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!