Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przeprogramowanie Megane 3 z UK na PL za pomocą ECU Tweaker lub ddt4all


Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam angola zrobionego na EU i tak. Na zegarach drzwi na odwrót, handsfree z czujnika klamki kierowcy europejskiego otwiera tylko drzwi pasażera i bagażnik, otwarcie drzwi pasażera europejskiego skutkuje wyłączeniem radia itp

INSTRUKCJE Z POCZĄTKU TEMATU NIE DAJĄ SKUTKU OPRÓCZ ZMIANY ZACHOWANIA puddle lamp

być może robie coś źle, proszę o pomoc 

Renolink

megane 3 coupe 1.5 dci 2010r 

Edytowane przez Jakubb0n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączałeś w module drzwi kierowcy opcję zaznaczoną na rysunku.

Zrzutekranu2025-01-29231108.thumb.jpg.c44906da227181be4eecd6376f0d0040.jpg

 

W module UCH sprawdzić czy jest zaznaczona kierownica z lewej strony według screnu:

Zrzutekranu2025-01-29232201.thumb.jpg.d9a16653cf0dfad9531de46f1a3f0301.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, aniewa napisał(a):

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

 

Ustawiając wszystko jak u ciebie nic to nie zmienia i juz miałem w uch ustawioną pozycję kierowcy na gauche a jak ją zmienię na droite czyli źle to na zegarach jest dobrze.

podobno w mojej meganie jest angielska wiązka a tylko przełożone kable drzwi i może to koliduje z ustawieniami uch, drzwi kierowcy rozpoznaje prawidłowo, wywołując puddle lamp albo zamek to reagują lewe prawidłowe drzwi więc jest to dla mnie zagadka 

Dodam, że takie kodowanie robie pierwszy raz i nie znam procedur powiedz proszę czy po wysłaniu send trzeba coś jeszcze zrobić typu otwarcie drzwi albo zapłon etc

 

 

Edytowane przez Jakubb0n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w renolinku normalnie to co mówisz moduł przyjmuje i widac zmiany odczytane ale nie przynosi to skutku dotyczącego prawidłowej pracy systemu handsfree czyli czujnikiem kierowcy otwierają mi sie drzwi pasażera a moje nie i muszę otwierać auto z karty oraz otwarcie drzwi pasażera skutkuje wyłączeniem radia etc, jedynie teraz pokazuje mi na zegarach prawidłowo

 

7 godzin temu, aniewa napisał(a):

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - Prezes

w renolinku mam baze dt2000 więc wszystko jest tak samo jak u ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witaj mam problem z dokończeniem przekładki UK na EU megane 3 coupe 1.5dci 2010. Zamieniłem sygnały otwarcia drzwi w BCM 87h i 87g miejscami i ustawienie BCM i DDCM. Wszystko działa tak jak należy tj. wyłączenie radia po otwarciu drzwi kierowcy, wyświetlanie na zegarach. Ale pozostała jedna kwestia, która nie zmieniła się po każdej z wymienionych operacji i jest tak od zawsze i nie pozwala mi to używać HF zgodnie z przeznaczeniem.

 

Mogę wymienić cztery scenariusze jakie dziś testowałem:

1. Podchodzę do uśpionego auta po nocy, łapie za klamkę kierowcy ➡️ otwierają się tylko bagażnik i drzwi pasażera, drzwi kierowcy pozostają zaryglowane ➡️ klikam guzik na karcie➡️ otwierają się wszystkie zamki.

2. Podchodzę do uśpionego auta po nocy➡️Klikam przycisk otwarcia na karcie 1 raz ➡️otwierają się tylko bagażnik i drzwi pasażera, drzwi kierowcy pozostają zaryglowane➡️klikam drugi raz➡️otwierają się wszystkie zamki.

3. Podchodzę do uśpionego auta➡️łapię za klamkę kierowcy➡️otwierają się bagażnik i drzwi pasażera, drzwi kierowcy pozostają zaryglowane➡️odchodzę od auta➡️ HF zamyka auto➡️auto jeszcze się nie uśpiło➡️podchodzę, łapie za klamkę kierowcy➡️otwierają się wszystkie zamki prawidłowo

4. Podchodzę do uśpionego auta po nocy➡️otwieram bagażnik➡️idę do drzwi kierowcy i już są odryglowane i mogę wejść do auta


Uśpione auto otwiera tylko drzwi pasażera i bagażnik za pierwszym razem żądania otwarcia w jakikolwiek sposób, a nie uśpione chwile temu używane otwiera wszystko, przycisk na klamce kierowcy działa prawidłowo. Czy może być to problem konfiguracyjny, instalacja elektryczna czy może uszkodzony zamek, który nie ma wystarczająco energii gdy kazdy zamek chce się otworzyć jednocześnie, a gdy reszta jest już otwarta to ”cała” energia idzie tylko dla niego?

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7 :!: - aniewa

Edytowane przez Jakubb0n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!