Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

:) witaj w klubie :)

Lepiej sobie autko wypucować i mieć przyjemność z tego :) niż np leżeć przed tv

Mówisz samą wodą ? Bez szamponu nawet?

Ja mogę i przy każdym myciu pastować bo nie jest z tym tak wiele zachodu

 

Najgorzej niestety było z odkurzaniem pomiędzy prowadnicami foteli a progami. Nie mam aż tak wąskiej ssawki coby stamtąd brud wyciągnąć. Może jakiś kawałek dętki by założyć na rurę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam starego Amwaya i stosowanie wygląda mniej więcej tak samo jak tego plastmala, jakiś super efektów nie widzę. Różnił się na pewno ceną.

 

Rozpracowałem tego typu firmy, które działąją w ten sposób w polsce. Co się okazało że kupują rzeczy od importerów i robią narzut 1000% i sprzedają po wygórowanej cenie jako super produkty.

Jak byście widzieli plastmala za 8 zł w sklepie (pewnie w hurcie za 5 zł) i w innym opakowaniu firmy Hadson Cosmetics za cenę ok 50 zł. I jeszcze przyszedł by akwizytor i wypucowałby wam autko plastmalem pod moją nazwą na pewno byście stwierdzili że super się tym czyści. Do tego strzeliłby tekst żeby nakładać tego mało bo ma niewiarygodną siłę antyutleniaczy. I przez to stosuje się go mało!

 

Do tego powiedziałby że coś co kosztuje 50 zł jest lepsze niż to co kosztuje 8 zł. I że żona wam powie żebyście tego nie kupowali bo nie ma sensu wydawać kasy. Ale żony chcą waszych pieniędzy. Chcą wydawać wasze pieniądze na kosmetyki dla Siebie. Zróbcie coś dla swojego auta. Kupcie ten wspaniały produkt za niezwykle atrakcyjną cenę 50 zł. Tylko od sprzedawcy. Bo w sklepie takie są znacznie droższe.

 

I wielu takich kupi... :) I na tej zasadzie działa Amway. Nie twierdze że jest zły. Ale można mieć to samo za 8 zł. A dodam że w hurcie pewnie kosztuje z 5 zł. Więc przebitka jest 1000%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

testowałem i Plastmala i Amweya. Żadnym nie handluje anie nie w żadnej innej formie nie mam z nich korzyści i stwierdzam że głupoty gadasz. Efekty są do siebie podobne--> piękna politura ale Amwey wytrzymuje 4-5 myć i to z płynem a Plastmal 2-3 raczej samą wodą. Dodatkowo przy Amweyu wolniej auto się brudzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

...a ja mam pytanie głównie do posiadaczy aut z czarną perłą.

 

Mój lakier jest w doskonałej formie, nigdy nie widział szczotek na myjni automatycznej, ale niestety nie udało się ustrzec przed drobnymi ryskami, czy otarciami, które na czarnym widać aż za dobrze...

Potraktowałe je pastą Tempo i nie powiem, w zasadzie wszytstko ładnie schodzi jeśli nie jest za głębokie, ale pod pewnym kątem, nawet nie koniecznie w słońcu widać dokładnie polerowane miejsca...:-) Są jakby bardziej matowe, widać "kółka" od tarcia i trochę mnie to drażni bo pozbyłem sie rys, a zrobiłem sobie takie niby nie widoczne, zmatowiałe plamy.

Wydaje mi sie że to bezbarwna powłoka lakieru nie jest do końca wypolerowana na "lustro", i Tempo chyba tutaj nie pomoże. Do lakiernika z czarnym nie pojadę bo dopiero wtedy widać koła od polerki i moim zdaniem gra nie warta świeczki...

Ma ktoś z Was doświadczenie ja się tego ręcznie pozbyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety takie są uroki czarnych lakierów. Na czarnym wszystko widać podwójnie, a moja rada na przyszłośc jest taka - nie płakać nad każdą rysą, wkońcu to tylko lakier, nic nigdy nie jest wieczne :-) Ja się już nie przejmuje ryską jak się pojawi, szkoda nerwów i zdrowia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję póki co nie woskować go, niech lakier sam trochę dojdzie do siebie, przyzwyczaji się do warunków atmosferycznych - takie jest bynajmniej moje zdanie. :-)

 

A tak wogóle to mam pytanie z innej beczki - tata ostatnio przetarł niechąco u siebie lakier olejem napędowym no i powstał ślad jaśniniejszy - samochód cały czarny. Jak można pozbyć się tej plany? Nie wiem może Tempo pomoże? Co sądzicie o tym?

 

I jeszcze jedno pytanko - u mnie na klapie są ślady delikatne jak się człowiek dokładnie przypatrzy po napisach, które ostatnio zdemontowałem. Samo znikną czy jakąś pastą polecicie mi?:> Ślady są znikome po kleju (różnica delikatna w lakierze), trzeba dokładnie się przyglądnąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!