Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Już raz prosiłem Was o pomoc, wtedy sie udało ogarnąć. Tym razem auto kumpla, megana 3 gt220 z roku 2012. Czynnik oczywiście jest, sprawdzone w Ecu Tweaker, widzi ciśnienie. Ale klima nie działa. Za to włącza się wentylator na parowniku. Poniżej screeny z programu. Czy jest tam coś niepokojącego?? Ja widzę tylko dziwnie wysoką temp. silnika

obrazek 1

obrazek 2

IMG_4754.jpg

IMG_4755.jpg

Edytowane przez tomektavria
obrazki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że blower = off czyli masz wyłączoną dmuchawę. W Megane 4 jak masz dmuchawę na zero to klima się nie włącza. Daj wentylator na 1 i spróbuj włączyć klimę. A temperatura silnika faktycznie wariacką więc jeśli nie jest to jakiś fejk w programie diagnostycznym to może istotnie wpływać na pracę silnika bo temperatura czynnika jest bana pod uwagę przez układ wtyskowy np 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie program coś źle pokazuje. Nadmuch jest włączony Jakieś inne koncepcje?

 

Dziś udało mi się podpiąć do kompa, i prawidłowo zczytałem wszystkie paramenty, screeny poniżej. Czynnik jest tylok 300g, bo tyle udało się zassać po zrobieniu próżni. Liczyłem, że sam weźmie odpowiednią ilość jak kompresor się uruchomi. Niestety się nie uruchamia. Wiatrak startuje.Wydaje mi się że nie kręci się oś sprężarki. Czy może to oznaczać zerwane sprzęgło i zatarty kompresor?? Bezpieczniki są sprawdzone. Zastanawia mnie pierwszy parametr, ACCompPowerUsed jest 0 wat. To oznacza że komp wie że kompresor nie pracuje, czy że go tak wysterował?

 

IMG_4762.jpg

IMG_4761.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz pełne wysterowanie zaworu wydajności sprężarki - 0,93 A na max 1 A. Przy tej temperaturze masz dziwnie małe ciśnienie w układzie - 4 bar. Przy tym ciśnieniu raczej nie będzie chłodzenia. Sprawdź, czy masz sprzęgło elektromagnetyczne, bo to raczej rzadkość w tym modelu. Do sprężarki w takim przypadku dochodzą dwie wiązki a nie jedna. Z kolei panel pokazuje, że sprzęgło załączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!