Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem niedawno megane 2 generacji 2008 rok 1.6 l k4m. Poprzedni właściciel przez 7 lat wynienial wszytsko na czas. Przód samochodu wygląda jak po wymianie lamp i zderzaka, chociaz nie ma w raporcie nic o stluczce.

 

 

Prawdopodobnie ze starosci zaczely sie pojawiac mikro pękniecia i zaczęło sączyć plyn przez zbiornik wyrownawczy więc wziąłem się za wymianę wraz z płynem chłodzącym.  Wypiąłem najniższy wąż który prowadził do chłodnicy spuściłem płyn z ukladu. Wykręciłem zbiornik wyrównawczy zamontowałem nowy, wlałem plyn, odpaliłem nagrzewnice na maxa przy chodzącym silniku wskaźnik zawsze wskazuje drugą kreske nigdy nie wzrasta do połowy. Gdy zauważyłem że w zbiorniczku ubyło płynu dolałem ponownie do max i odpowietrzałem dalej. I tu zaczyna się główny problem weszło około 3,5 l płynu i więcej nie mogę dolać. Próbowałem węże pompować też nic nie dało. Brałem miernik temperatur nawet żeby sprawdzić temperaturę chłodnicy czy się grzeje i wskazywało tylko 30°C przy chodzącym silniku. Od godziny czasu jak stał nie chciał się włączyć wiatrak. Próbowałem odpowietrzyc uklad, odkrecilem oba opowietrzniki.

 

Ile płynu powinno mi wejść do całego układu jeśli więcej niż to co wlałem, gdzie mogę szukać problemu?

 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6, 5.7 :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!