Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach - Megane 3 RS 265 Cup


Customover

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.01.2024 o 19:18, Zwiesiu napisał(a):

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

Niestety nie.

Wymieniono dodatkowo bez większych rezultatów.

- sprawdzony rozrząd 

- zamiana bov na dv properfekt

- nowy zawór odpowietrzania kanistra oparów 

- nowy przewód odmy górny kolektor ssący a pokrywa odmy

- nowy czujnik halla

- kolejna wymiana oleju poprzedzona płukanka długodystansową 

 

Zapłony wypadają przeważnie podczas jazdy i oczywiście na biegu jałowym.

Zmieniło się ciśnienie w kolektorze ssącym z 320 /340na 280/290

 

Wypadanie bardziej widać na liczniku niż czuć.

W mieście pomiędzy 15 a 30 wypadniec raz więcej na jednym raz na innym cylindrze.

Wypadnięcie jest słyszalne poprzez hałas z koła zamachowego ( podobno standard)

Auto ma moc i pracuje dość płynnie żadnych czkawek itp.

 

Poza zaległym zbadaniem ciśnienia paliwa i oleju są pomysły na.

- demontaż głowicy

- wizyta na hamowni i zrobienie ponownie programu.

- kwestia na ile koło zamachowe noże mieć wpływ na zapłony

- zaakceptować sytuację :)

 

 

 

Edytowane przez Customover
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.02.2024 o 19:25, Customover napisał(a):

Poza zaległym zbadaniem ciśnienia paliwa i oleju są pomysły na.

- demontaż głowicy

1/ Niewłaściwe ciśnienie paliwa ;

      - to pompa paliwa do wymiany;

             - może być przyczyną wypadań zapłonu, 

    1a/ jak również zbyt niskie ciśnienie oleju, może być przyczyną, 

2/ Koniecznie ; pomiar napięcia sond lambda;

      - tylko  oryginały,

      - istotna tak  I -wsza  jak  i  II-ga  sonda lambda,

3/ Kompresja i ciśnienie w dolocie były poprawne;

     - demontaż głowicy raczej nie wskazany,

W dniu 12.02.2024 o 19:25, Customover napisał(a):

 Zmieniło się ciśnienie w kolektorze ssącym z 320 /340na 280/290

 Auto ma moc i pracuje dość płynnie żadnych czkawek itp. 

4/ Pomiary dokonywać wyłącznie za  pomocą clipa;

      – inne urządzenia diagnostyczne - wprowadzają dużo błędów,

5/ Temperatura  silnika  ok; 90 C , obroty 750 obr/min ;

     a/  PR312 ; 32 –38 kPa / 320 - 380 mbar  -   ciśnienie w dolocie poprawne

     b/  PR429 ; 10,05 %        -   pozycja przepustnicy ,

     c/ + 9,5  do + 12,0 max  -   kąt wyprzedzenia zapłonu,

6/ Temperatura otwarcia termostatu;

     a/ 89 C     -   początek otwarcia ;

           - temperatura płynu chłodzącego w czasie jazdy -powinna być w ok; 90 C

           - są w sprzedaży termostaty z 83 C stopniem otwarcia - nie polecam, 

     b/ 95 |C   -  pełne/max otwarcie

7/ Kompresja;  14,0  do  14,5 bar max

8/ Świece tylko  ;

      denso, ngk –  produkcji  japońskiej,

9/ Kontrola/wymiana   -  czujnika spalania stukowego

  

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

@Customover

Mam zbliżony do Twojego problem z Renault Fluence.
Daj znać czy rozwiązałeś to u siebie czy dalej walczysz.

Edytowane przez lehovsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!