Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach - Megane 3 RS 265 Cup


Customover

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.01.2024 o 19:18, Zwiesiu napisał(a):

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

Niestety nie.

Wymieniono dodatkowo bez większych rezultatów.

- sprawdzony rozrząd 

- zamiana bov na dv properfekt

- nowy zawór odpowietrzania kanistra oparów 

- nowy przewód odmy górny kolektor ssący a pokrywa odmy

- nowy czujnik halla

- kolejna wymiana oleju poprzedzona płukanka długodystansową 

 

Zapłony wypadają przeważnie podczas jazdy i oczywiście na biegu jałowym.

Zmieniło się ciśnienie w kolektorze ssącym z 320 /340na 280/290

 

Wypadanie bardziej widać na liczniku niż czuć.

W mieście pomiędzy 15 a 30 wypadniec raz więcej na jednym raz na innym cylindrze.

Wypadnięcie jest słyszalne poprzez hałas z koła zamachowego ( podobno standard)

Auto ma moc i pracuje dość płynnie żadnych czkawek itp.

 

Poza zaległym zbadaniem ciśnienia paliwa i oleju są pomysły na.

- demontaż głowicy

- wizyta na hamowni i zrobienie ponownie programu.

- kwestia na ile koło zamachowe noże mieć wpływ na zapłony

- zaakceptować sytuację :)

 

 

 

Edytowane przez Customover
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.02.2024 o 19:25, Customover napisał(a):

Poza zaległym zbadaniem ciśnienia paliwa i oleju są pomysły na.

- demontaż głowicy

1/ Niewłaściwe ciśnienie paliwa ;

      - to pompa paliwa do wymiany;

             - może być przyczyną wypadań zapłonu, 

    1a/ jak również zbyt niskie ciśnienie oleju, może być przyczyną, 

2/ Koniecznie ; pomiar napięcia sond lambda;

      - tylko  oryginały,

      - istotna tak  I -wsza  jak  i  II-ga  sonda lambda,

3/ Kompresja i ciśnienie w dolocie były poprawne;

     - demontaż głowicy raczej nie wskazany,

W dniu 12.02.2024 o 19:25, Customover napisał(a):

 Zmieniło się ciśnienie w kolektorze ssącym z 320 /340na 280/290

 Auto ma moc i pracuje dość płynnie żadnych czkawek itp. 

4/ Pomiary dokonywać wyłącznie za  pomocą clipa;

      – inne urządzenia diagnostyczne - wprowadzają dużo błędów,

5/ Temperatura  silnika  ok; 90 C , obroty 750 obr/min ;

     a/  PR312 ; 32 –38 kPa / 320 - 380 mbar  -   ciśnienie w dolocie poprawne

     b/  PR429 ; 10,05 %        -   pozycja przepustnicy ,

     c/ + 9,5  do + 12,0 max  -   kąt wyprzedzenia zapłonu,

6/ Temperatura otwarcia termostatu;

     a/ 89 C     -   początek otwarcia ;

           - temperatura płynu chłodzącego w czasie jazdy -powinna być w ok; 90 C

           - są w sprzedaży termostaty z 83 C stopniem otwarcia - nie polecam, 

     b/ 95 |C   -  pełne/max otwarcie

7/ Kompresja;  14,0  do  14,5 bar max

8/ Świece tylko  ;

      denso, ngk –  produkcji  japońskiej,

9/ Kontrola/wymiana   -  czujnika spalania stukowego

  

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!