Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megan IV Grandtour


boban666

Rekomendowane odpowiedzi

@boban666 już nie będzie nowych megan z manualem, tylko edc. Skrzynia jest ok, nie jest najszybsza i najlepsza ale jest ok, do tych 300Nm wytrzymuje i kręci przebiegi, one padały w mocniejszych wersjach. kup koniecznie przedłużoną gwarancje.  W edc nie ma problemu stukających półosi, w manualu jest z tym dramat.

Automaty dsg w VAG tez nie robią problemów, zmiana oleju jak producent zaleca po 60 tys i kręcą przebiegi jak należy (moja poprzednia Skoda 265 tys bez awarii).

 

jak kupujesz nowe auto to brałbym diesla, po 1 z edc jeździ się przyjemniej (nisko moment), po drugie łatwo podnieść w nim moc 😉
 

na maksa wypasione megane kupisz za ok 135 brutto i to jest dobra oferta na dzień dzisiejszy, 

aczkolwiek jeżeli masz trochę większy budżet to można poszukać ciekawsze fury. 

Edytowane przez Sarna1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy że mam 140.000 i tu wjeżdża ten cały Austral Mild Hybrid. Tylko jak z żywotnościa tego akumulatora 48V , kiedy ja dziennie robie maks 15/20km w obie strony. Przy Megance odpycha mnie troche wsiadanie , niestety młodszy już nie będę , a przez 10 lat jezdziłem miniVanami (Scenic II , Dacia Lodgy Stepway) i cieżko mi się wsiada do normlanego auta. Co do VAGa to nie mówie nie , tylko jak czytam posty ze komuś po 2000 km padła skrzynia ( sporo tych postów , są nawet grupy na FB ), nie istotne czy DSG , czy manual , to troszke mi się odechciewa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Megane 1.2 100 Km w średniej wersji wyposażenia. Auto było z 2016 roku czyli pierwsze egzemplarze po wprowadzeniu do produkcji. Sprzedałem go w zeszłym roku. Nie powiem, żeby było awaryjne. W tym czasie kilka drobnostek wyszło. ale miałem przedłużoną gwarancję i wszytko za free serwis usuną. Według mnie auto było dobrze wyciszone i całkiem sprawnie się prowadziło. Zużycie paliwa średnio 7-7,5 l/100 przy użytkowaniu głównie miejsko podmiejskim z raczej krótkimi przejazdami.

To co mi się nie podobało to nie najwygodniejsze fotele i wsiadanie (nisko), fatalnie działające spryskiwacze reflektorów, fatalna jakość fabrycznego zestawu audio (to tańsze radio nie panel). 

W tym czasie miałem też Leona 1.2 110 km (tez od nowości) i powiem szczerze, że choć auto starsze konstrukcyjnie to jednak bardziej dopracowane. Palił na tych samych trasach ponad 1l/100 mniej, ergonomia, audio bez porównania lepsze niż w MIV. Może tylko trochę głośniejszy był Leon i minimalnie mniejszy w środku.

MIV zamieniłem na Seat Ateca no i wszystko jest lepiej. 

Za 140 tys myślę, że  znajdziesz nową Ateca w średnim wyposażeniu, może nawet z DSG. Warto przetestować i mieć porównanie z Australem. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzięki wszystkim za rady. Zostaje przy Reno. W przyszlym tygodniu odbieram Australa w wersji Techno. 1.3 140 kM. Miało być GT ale żona się uparła na "Suva". W sumie to już będzie 4 Reno 😁 w mojen karierze 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!