Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl


Della

Rekomendowane odpowiedzi

Część wszystkim, 

Mam spory problem z swoim Chevroletem Cruzem 1.8

Od dwóch  tygodni pojawia się ESP podczas jazdy. W momencie gdy pojawia się dioda auto zaczyna szarpać i najczęściej na światłach gaśnie. Podłączyłam go pod komputer i pojawiają się dwa błędy P0014 oraz P0336. Z racji tego że mój mechanik przebywa na urlopie podjechałam do pierwszego lepszego mechanika ,który podłączył pod swój komputer wykasował błędy twierdząc że jak jeszcze raz się pojawią to trzeba będzie reagować (dla mnie paranoja ale już dalej nie będę tego komentować ) 

Przez 3 dni faktycznie jeździł bez problemu ,odpalał również ,dziś chciałam go odpalić i znów się zaczęło:

- Długo kręcił 

- Pojawiła się kontrolka ESP

- Wskazówka od zegara obrotów ani drgnęła ,pomimo dodawania gazu. 

- Silnik ciężko pracował 

- Po około 5 minutach pracy na luzie ,auto zgasło.

Ktoś może miał podobnie i jest w stanie doradzić ? Mój mechanik jak wspomniałam jest na urlopie a jak mam jechać znów do jakiegoś Janusza który wie tyle o autach co ja to marnotrawstwo tylko czasu i pieniędzy. 

Chevrolet Cruze 1.8 hatchback benzyna 2013r .

Za pomoc z góry dziękuję 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Della napisał(a):

dwa błędy P0014 oraz P0336.

To ciężko rozwiązać przez internet bo może być kilka rozwiązań. 

Pierwszy błąd jest związany z czujnikiem położenia wałka rozrządu a drugi z czujnikiem położenia wału. Ponieważ napisałaś, że nie pokazuje obrotów silnika to skłaniałbym się do stwierdzenia, że problemem jest czujnik położenia wału a ten drugi jest pochodną tego. Niestety największym problemem, jeśli chodzi o czujnik położenia wału jest jego umiejscowienie - za kołem zamachowym. Co powoduje, że do jego wymiany trzeba zdemontować skrzynie biegów, sprzęgło oraz koło zamachowe. To są luźne dywagacje, może to być też coś z wiązką elektryczną albo jeszcze coś innego. Ale ten błąd zdarza się w tych autach dość często z powodu awarii czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, carsik napisał(a):

To ciężko rozwiązać przez internet bo może być kilka rozwiązań. 

Pierwszy błąd jest związany z czujnikiem położenia wałka rozrządu a drugi z czujnikiem położenia wału. Ponieważ napisałaś, że nie pokazuje obrotów silnika to skłaniałbym się do stwierdzenia, że problemem jest czujnik położenia wału a ten drugi jest pochodną tego. Niestety największym problemem, jeśli chodzi o czujnik położenia wału jest jego umiejscowienie - za kołem zamachowym. Co powoduje, że do jego wymiany trzeba zdemontować skrzynie biegów, sprzęgło oraz koło zamachowe. To są luźne dywagacje, może to być też coś z wiązką elektryczną albo jeszcze coś innego. Ale ten błąd zdarza się w tych autach dość często z powodu awarii czujnika.

Oczywiście ,wiem że przez internet to można tylko przypuszczenia mieć. 

Jednak dobrze choć teoretycznie wiedzieć jaki mógł wystąpić problem. 

Na samym początku stwierdziłam że to coś musi być przy rozrządzie więc plus tego że ktoś również wymienił moje podejrzenie.

Jak go zawiozę do mechanika ,gdy ten tylko wróci dam znać na co zachorował.

I dziękuję 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, carsik napisał(a):

Co powoduje, że do jego wymiany trzeba zdemontować skrzynie biegów, sprzęgło oraz koło zamachowe.

Czujnik demontuje się bez demontowania czegokolwiek, pierścień czujnika wymienia się w sposób opisany przez Ciebie

Edytowane przez milejow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!