Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce


Krzychu

Rekomendowane odpowiedzi

Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce

Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.

 

Nowoczesny zakład zlokalizowany w Sękocinie Nowym, na terenie serwisowym partnera, zajmuje 2200 m² powierzchni. Oferuje kompleksowe usługi blacharskie i mechaniczne, wykorzystując innowacyjne technologie oraz specjalistyczne narzędzia, umożliwiające renowację zużytych części samochodowych. Na terenie zakładu znajduje się również parking zdolny pomieścić 600 pojazdów oczekujących na odnowienie.

 

dk9_0013.jpg dk9_0022.jpg

„Refactory certified” – jakość i zaufanie

Każdy pojazd odnowiony w Renew Factory otrzymuje certyfikat „Refactory certified”. Program obejmuje gruntowną renowację karoserii, mechaniki oraz wnętrza pojazdów, zgodnie z rygorystycznymi standardami Grupy Renault. Oferta skierowana jest zarówno do firm, jak i klientów indywidualnych. Samochody po renowacji są objęte specjalną gwarancją na dwa lata z opcją wydłużenia o kolejny rok, do 80 000 km przebiegu.

Innowacyjne podejście do gospodarki o obiegu zamkniętym

Renew Factory stanowi kluczowy element strategii Grupy Renault, promującej zrównoważone i ekologiczne podejście do mobilności. Procesy renowacji minimalizują zużycie zasobów i generowanie odpadów. Zakład korzysta z farb wodnych oraz energii odnawialnej – w tym instalacji fotowoltaicznej. Optymalizacja zużycia wody, energooszczędne oświetlenie LED oraz inteligentne technologie naprawcze, takie jak Paintless Dent Repair (PDR), stanowią integralną część działalności Renew Factory.

Ekspertyza i precyzja

Proces renowacji w Renew Factory rozpoczyna się od szczegółowej ekspertyzy pojazdu, obejmującej oględziny, dokumentację fotograficzną oraz pomiary grubości lakieru i opon. Informacje są wprowadzane do aplikacji zapewniającej klientom przejrzystość i kontrolę nad procesem. Dzięki przeszkolonemu zespołowi ponad 30 specjalistów oraz zaawansowanym technologiom, zakład jest w stanie odnowić około 300 pojazdów miesięcznie, z planami wzrostu do 5000 rocznie w najbliższych latach.

Korzyści dla klientów

Odnowione samochody oferowane przez Renew Factory wyróżniają się najwyższą jakością. Klienci mogą liczyć na:

  1. Kompleksowe przygotowanie wizualne pojazdu.

  2. Sprawdzenie techniczne obejmujące 159 punktów kontrolnych.

  3. Cyfrowy certyfikat „Refactory certified”.

  4. Profesjonalne sesje fotograficzne 360°.

  5. Gwarancję remontową na 2+1 rok.

  6. Promocję ofert na dedykowanej platformie internetowej Renew.

Marka Renew – samochody używane na nowo

Grupa Renault rozwija markę Renew, dedykowaną certyfikowanym samochodom używanym. Program obejmuje 55 partnerów w Polsce, oferując pojazdy po szczegółowej weryfikacji technicznej z gwarancją na okres od 12 do 36 miesięcy. Klienci mają do dyspozycji m.in. opcje finansowania, Assistance 24/7 oraz możliwość odkupu poprzedniego auta.

Zrównoważona mobilność przyszłości

Program Renew Factory jest elementem globalnej strategii Grupy Renault na rzecz zrównoważonej mobilności. Zakłady odnowy pojazdów, takie jak Renew Factory we Francji, Hiszpanii, Turcji i Polsce, przyczyniły się już do renowacji ponad 50 000 pojazdów, wydłużając ich cykl życia i zmniejszając ślad węglowy branży motoryzacyjnej. Polska inicjatywa wzmacnia pozycję Renault jako lidera w gospodarce o obiegu zamkniętym, oferując klientom auta odnowione z najwyższą dbałością o szczegóły i środowisko.

 

renew factory_fot. dominik kalamus_10.jpg renew factory_fot. dominik kalamus_7.jpg renew factory_fot. dominik kalamus_8.jpg

 

renew factory_fot. dominik kalamus_9.jpg renew factory_fot. dominik kalamus_1.jpg renew factory_fot. dominik kalamus_3.jpg

 

renew factory_fot. dominik kalamus_4.jpg renew factory_fot. dominik kalamus_5.jpg renew factory_fot. dominik kalamus_6.jpg

 

Źródło: Renault

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 0 odpowiedzi
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!