Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zakup meganeII


Antoni

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zakupiłem meganeII z 2002r. grudzień 1.6 16V benzyna przebieg 76tyś. oryginalny.Sprwadzony opłaty plus rejestracja 20tyś. wersja expresion comfort był wypadkowy nie ma poduszek, ale dobrze zrobiony, wymieniłem rozrząd i jeżdzi zawieszenie bez zarzutu. Mam pytanie czy warto było kupić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na to pytanie chyba sam musisz sobie odpowiedzieć, jeżeli miałbym wyrazić swoje zdanie to osobiście nie zakupiłbym samochodu po wypadku bez poduszek (mam nadzieję, że nigdy z nich nie będę musiał korzystać, ale jeżeli już to lepiej żeby były... )

 

jedynie mogę porównać swój model:

1) 1 rok młodszy

2) przebieg w dnu zakupu prawie identyczny bo 78tyś

3) wersja LUX Privilage, nie wiem w czym tkwi różnica między Twoją, ale z tego co wiem jest bogatsza

4) bezwypadkowa

 

Zapłaciłem kilka tyś więcej, ale jak już wspomniałem nie wyobrażam sobie zakupu samochodu bez poduszek więc ja bym takiego samochodu nie kupił, nie jestem żadnym specjalistą, ale wydaje mi się, że w tej cenie to można sprowadzić samochód naprawdę w b. dobrym stanie i z pewnością bez wypadku. Nie mniej jednak bardzo dobrze zrobiłeś kupując Megane <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antoni, na allegro krążyła taka meganka, srebrna, opis się zgadza z Twoim - może to ta sama ? <czerwona>

Co do ceny, to jeśli masz zamiar wstawić poduszki, to myślę że wyjdzie na to samo co bezwypadkowa. Cena konsoli używanej ok 3 tys zł, regenerowana ok 700 (nie warto) + poduszka kierowcy, napinacze no i uzdrowienie sensora też parę groszy. Czyli wychodzi koszt bezwypadkowej z 2003 roku jak napisał marcin.ab.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam od roku taką samą z 2003 roku, przebieg udokumentowany 48 tys. km. Jest to 6 renówka z rzędu i pierwsza z którą mam problemy. Mają one fatalne koło zmiennych faz rozrządu i cewki zapłonowe. Ja już jestem po wymianie i mam już to za sobą i mam nadzieję ,że to już koniec z problemami. Ja bym ci swoją sprzedał za 21 tys zł powypadkowa również dobrze zrobiona rok młodsza z poduszkami i po wymianach feralnych elementów, tak więc cena normalna, a wręcz moja byłaby lepszą ceną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie bywa. Od miesiąca jestem posiadaczem bezwypadkowej Megi II z X.2003, 1,6 dałem 20 t.

Przebieg wg książki servisowej - 86 tys.

Chyba jednak miałem trochę szczęścia, bo przy ubezpieczeniu wycenili mi ją na 22.

Na razie nic nie robiłem, czeka mnie przegląd z rozrządem po 90 t. Chodzi jak szwajcar, mam nadzieję, że tak zostanie.

Sprowadzanej bym nie wziął, chyba, że z gwarancją (zdarza się).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, mam obecnie Megi Classic z 1998, planuję kupić Megi II 2003 może 2004 rok z silnikiem 1.6 benzyna. Swoją "starą megi" mam obcykaną ale na co zwrócić uwagę kupując Megi II pomóżcie .... Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją przed kupnem zaprowadziłem do warsztatu, bo czy ja się znam lepiej niż mechanicy? ;-)

 

Obejrzeli, posłuchali, popukali i kazali brać, to wziąłem.

Generalnie nie interesowały mnie samochody

- sprowadzane

- które chodziły jako firmowe

- z drugiej ręki

- zapuszczone (czyli brudne ) w środku

- bez książki serwisowej

 

Były takie dwa do wzięcia, jeden okazał się w umowie komisowej (odpadł bo w ogłoszeniu napisał,że pierwszy właściciel, a to już nieprawda - nie chciało mi się badać szczegółowo co jeszcze "zapomniał" dopisać).

Drugi kupiłem.

 

Powodzenia w szukaniu !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją one 2 wady koło zmiennych faz rozrządu ( poszukaj poczytaj przekonasz się) objawy na zimnym silniku najczęsciej rano po przestanej nocy przy odpaleniu okropne zgrzytanie oraz cewki zapłonowe sagema ( ja wymieniłem na barumy i jest OK). Ja jestem po wymianie tych rzeczy i teraz moja megi śmiga aż miło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!