Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MEGANE2 ------ poważna awaria


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jakiś rok temu nabyłem Renault Megane2, a teraz wyskakują mi błędy takie jak, gdy wjadę w najmniejszą dziurę to spadają mi obroty silnika,

wyskakuje mi błąd poduszki powietrznej pasażera w siedzeniu a ostatnio nawet uszkodzenie układu wtrysku. W serwisie dali mi wydruk, i napisali ze jest to BLOK UCH MEGANE2 a numer katalogowy tego urządzenia to

8200306435 - chodzi mi oto żeby mi ktoś powiedział co to jest i gdzie to można kupić lub naprawić może być używane, bo serwis powiedział ze to urządzenie jest do wymiany i parę innych części, może ktoś już to wymieniał

piszcie na adres [email protected] ---------------- jest to silnik benzynowy 1,6 16v

 

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź do tych głąbów które wzięły kasę za wykrycie co jest źle i niech nie robią pajaców że napisali. Bo Blok UCH wg mnie nic nie oznacza. A nr części bez dialogysa tym bardziej.

Kiedyś też mnie palanty odesłały z takim kwitkiem, i co lepsze pojechałem z tym kwitkiem do elektryka który jest świetnym specem od komputerów. I popatrzył się i nic nie rozumiał. Wypisali 4 błędy z czego 2 to były błędy w komputerze z przeszłości.

Taka polityka tych oszustów z ASO.

 

Prawdopodobnie palanty sprawdziły ten blok uch. Ale wg mnie może być to coś z tymi zaciskami wiązek dochodzących do ECU -komputera.

 

Auto po dzwonie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mlody456: na innym forum dostales linka do allegro z linkiem do aukcji z tym sprzetem, to blok sterowania do Megane II, Scenic II.

Uzywajac googli znalazlem na jakiejs francuskiej stronie na forum info, ze komus w Clio sie to zepsulo, po prostu padla wiazka. Jezeli masz problemy takie, ze jak auto drga silnie (na wybojach, uderzysz w kraweznik przy parkowaniu itp) to znaczy, ze jakies gniazdo/wtyczka sie poluzowaly przy tym ustrojstwie albo sie przepalily Watpie zeby to byl problem natury, ze UCH nie dziala, IMO masz problem natury elektrycznej: wiazka, przewody, na styku gniazdo..wtyczka przewody. Sprawdzilbym gdzie to masz w samochodzie i sprawdzil czy dochodzace do tego ustrojstwa przewody nie sa poluzowane, spalone styki itp itd... to nic nie koztuje a soft serwisowy moze tak pokazywac jak nie ma komunikacji z UCH. No bo co, sam nie zejdzie i nie sprawdzi. W ASO tez chca zarobic, po co maja sprawdzac elektoryke i ile b wizeli za nawia wiazke 50.- wola walnac 1500 za wymiane UCH z czesciami, bedzie im prosciej i wiecej zarobia, zeby nie bylo, ze nic nie robia.

Na twoim miejscu przyjzal bym sie wlasnie elektoryce przy samym urzadzeniu.

 

Wyczytalem na necie tez, ze koles mial zwarcie w instalaci elektrycznej (zaroweczka) i padl mu od tego UCH, sprawdz czy nie masz zwarcia na zaroweczce gdzie, czy jakas sie niefortunnie nie przelalila zostaiajac zwarcie a nie rozwarcie w instalacji (ale to malo prawdopodobne), moze cos Ci zwarlo gdzies na swiatlach elektryke (woda itp), ostatnio bylo deszczowo.

Twoja czesc na allegro...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro mam prze paczone komputery samochodowe, ten też widziałem ale numery się nie zgadzają. Dzięki za rady sprawdzę to co pan mówił, jeżeli to będzie działać to pozostaje mi albo kupić nowy lub używany albo w serwisie mówili że można wyczyścić komputer a potem wgrać oprogramowanie na nowo ale nie wiem czy to jest dobry pomysł.

 

 

Jak macie jakieś ciekawe strony z takimi kłopotami jak ja to jeżeli jest to możliwe prosiłbym o linki

 

 

pozdrawiam i dziękuje za rady

 

Taka mała dygresja z mojej strony: Nie mam nic przeciwko dobremu wychowaniu i stosowaniu zwrotów Pan, Pani. Na tym forum jednak zwracamy sie do siebie kolego, koleżanko, lub bezpośrednio używając nicka osoby do której się zwracasz. To wystarczy i też jest w dobrym tonie - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!