Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Elektryczne szyby megane II - nie działa str


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Najpierw to powinienem się przywitać co niniejszym czynię.

 

Jak napisałem w temacie. Nie działa elektryczny podnośnik szyb od strony pasażera.

Nie podpinałem napięcia do silnika, ale już na zasilaniu prądu nie ma :/

Sprawdzałem bezpieczniki (co za żabojad to opisywał?!) ale wszystkie są sprawne. Szyba od strony kierowcy działa bez problemu, zaś od strony pasażera ani wyłącznik kierowcy ani pasażera nie działa.

Czy spotkał się ktoś kiedyś z takim przypadkiem?

 

P.s. "szukajka" nic nie znalazła

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie dziala szyba - sprawdz dobrze wtyczke w slupku z prawej strony. moze styki zasniedzialy. jesli nie to pewnie silnik szlag trafil. Jak chcesz - to mam z 3drzwiowki na zbyciu w domu - za browarek moge oddac <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale już na zasilaniu prądu nie ma :/

 

ale nie napisal czy nie ma pradu w slupku czy na kostce przy silniku. Pozatym moze wyl padl ? chociaz ten drugi powinien dzialac..hmm..pozostaje sprawdzenie silnika..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Idzie sobota będzie robota <ok>

Dzięki za odpowiedzi.

Więc na pierwszy ogień zaplanowane:

- podanie napięcia na silnik (2-u przewodowy) jak zabangla szukanie dalej jak nie zakup (uśmiech do G-boy'a) :mrgreen:

- wynalezienie schematu (kto mądry montuje 3 typy instalacji??) - wg. Visu-schema

- jak znajdę to po kabelkach znaleźć zonka :mrgreen:

- może złącze w słupku? kto wie?

 

Napisze jeszcze że skubane zanim zdechło to otwierało się z drzwi kierowcy a zamykało z drzwi pasażera. inne kombinacje nie wchodziły w rachubę ;)

 

Jak coś wymyślę to dam znać może pomoge innym ;)

pozdrawiam

vG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia w szukaniu..Swego czasu warto co jakis czas wyczycic wtyczke w slupku - poniewaz woda z szyby scieka czasem po gumowej oslonie wiazki i tam stoi - ja juz mialem raz wszystkie styki zielone - te dwa ostatnie u dolu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Może trochę długo to trwało ale reasumując:

- działało TYLKO podnoszenie na wyłączniku strona pasażera

- sprawdziłem wyłączniki i mikrostyki (przeczyszczone)

- dalej nie działało <ok>

Po kompletnym demontażu wyłączników okazało się, że mikrostyk podnoszenia szyby (na zespole wyłączników kierowcy) ma zimy lut :mrgreen:, więc elektrycznie oczytywany był jakby cały czas wciśnięte było podnoszenie szyby. Zalutowane i działa!!!!!!

Nie robiłem zdjęć, a szkoda, lecz jeżeli ktoś będzie miał podobny problem, służę pomocą.

Dziękuję za podpowiedzi.

Pozdrawiam

vG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam problem jak vangregorius i nie mam pojecia jak to zrobic zalezy mi na czasnie

Nie dziala przednia szyba elektryczna od strony pasazera kiedys dzialala ale samoczynnie przestala nie wiem jak to naprawic >Bardzo prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich,

 

Mam chyba nieco inny problem. Okno pasażera najpierw zaczęło dziwnie ciężko działać, a w następny dzień zdechło i nie chciało się podnosić. Rozebrałem tapicerkę i zauważyłem prawdopodobny problem. Pęknięta śruba a w zasadzie obejma, która najprawdopodobniej przytwierdzona była do płozy którą podąża szyba. Zrobiłem fotki z zaznaczeniem do wglądu. Pytanie do specjalistów..:mrgreen: Czy jest to możliwy ten problem??? Czy jest gdzieś do dostania ten element?? Wysyłałem już informacje do sprzedających ale niektórzy twierdzą że jest to razem z podnośnikiem... No nie wspomnę o cudownym serwisie gdzie nie za bardzo wogóle chcieli zaglądnąć do samochodu i rzucili cenę 1200zł......Pozdrawiam Wszystkich....

 

Megane%20001.jpg

Megane%20003.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niektórych wcześniejszych wersjach nie ma takiej śruby nie jest niezbędna, ma za zadanie niwelować naprężenie na lince tej przekątnej. Fakt że pękła, świadczy że coś blokuje linkę. sprawdź te białe plastiki co jeżdżą po szynach - lubią się psuć i blokować potem (na szczęście można je kupić osobno, tylko nie w renault)

Jeśli ślizgi są ok to prawdopodobnie blokuje się stalowa linka na nawijaku przy silniku.

U mnie tak było i już nawet pękł korpus nawijaka i trzeba było kupić cały mechanizm.

Niestety wszystko trzeba rozebrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja z kolei mam tak:Od kierowcy szyba chodzi góra/dół ale od pasażera nie działa(ani włączana od str. kierowcy ani od pasażera),silnik z prawych drzwi podpięty do lewych chodzi więc musi byc ok.Nie dzaiła sterowanie ale nie mam pojecia co konkretnie...

Może jakiś przekaźnik...

Mam niby schemat ale ciężko z niego coś wyczytać.

Może miał ktoś cos takiego?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!