Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Mam do was pytanie odnośnie Systemu antypoślizgowego bo nie wiem czy jechać z tym do ASO czy raczej Renualt tak ma <ok> do rzeczy: za każdym razem gdy startuje na śliskiej nawierzchni ( świeży śnieg, lód ) i autko nie umie ruszyć przez 3 sekundy to gaśnie :-( :-( wiadomo świeci odpowiednia ikonka na wyświetlaczu i słychać, że próbuje ale jeżeli nie puszczę gazu to gaśnie poprzedza to lekkie trzęsienie całym samochodem :( :) Problem o tyle dziwny, że robiłem test 3 innymi samochodami z takim system w tych samych warunkach i żaden nie gaśnie jeżeli nie umie złapać przyczepności to nie reaguje na gaz i tyle... Jeżeli Megane III tak ma to wielki minus dla marki bo to jest śmiech. Czekam na opinie Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie w MIII tylko w MII ( myślę, że systemy nie powinny sie specjalnie różnić zasadą działania) nie mam takich objawów. Dzieje sie podobnie jak u kol.

opielowski. Płynnie schodzi z obrotów az zacznie łapać przyczepność.

Z drugiej strony jaka mogłaby być idea takiego zachowania? Myślę, że ASO Cię czeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Ostatnie wpisy są dość wiekowe, ale Rabcio może mi odpowiesz ( albo ktoś inny ), mam podobny problem. Właśnie wróciłem z gór i pod jeden z podjazdów nie mogłem wyjechać. Za każdym razem gasł mi silnik, bez względu na jakich trzymałem go obrotach. Czy była potrzebna wizyta w ASO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruszałem już nie raz na śniegu, fakt że po płaskim a nie pod górkę, ale nigdy nie zdarzyło mi się aby ASR doprowadził do zgaśnięcia auta. Zawsze udawało mu się tak "ograniczać gaz" że auto ruszało - wolno bo wolno, ale ruszało.

Aż chyba z ciekawości spróbuje ruszyć pod jakąś górkę na śniegu, albo z zaciągniętym ręcznym i wtedy zobaczymy jak mu pójdzie.

 

Chociaż już gdzieś spotkałem się z opinią, że na mało przyczepnej nawierzchni (typu kopny śnieg) lepiej/łatwiej jest ruszyć bez ASR samemu odpowiednio operując gazem i sprzęgłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Sorry za odkop ale po mojemu - to pewnie brudna przepustnica. Nie mam niestety ASR ale wydaje mi się że auto może nie być w stanie poradzić sobie z wysterowaniem silnika i przez co dostaje za mało powietrza i gaśnie.

Pewnie jakaś niedoskonałość automatyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!