Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Drgania podczas przyśpieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Przegub można dostać tylko razem z półosią. Sam nie występuje.

Jedyne co można kupić osobno to krzyżak przegubu. Ten trójramienny.

Czy to wystarczy?

 

Jestem po wizycie u mechanika.

Rozebrane zostały obie półosie, przeguby, łożysko podporowe i ..... nadal nic nie wiadomo. :-)

Po rozebraniu wszystkiego, umyciu i przejrzeniu okazało się że wszystkie przeguby i łożysko są w porządku. Nie budzą najmniejszych zastrzeżeń. Jedynie prawe zewnętrzne miało minimalny luz więc kazałem je wymienić choć mechanik mówił że taki luz nie klasyfikuje go do wymiany. Nie spowodowało to nawet najmniejszej poprawy.

Auto byłu podniesione puszczane na biegu na kołach prostych i skręconych.

Koła były już sprawdzane 5 razy ale sprawdzono raz jeszcze.

Wszystko na nic. Dwa dni diagnozowania i nic.

Jak się trzęsło tak się trzęsie.

 

Powoli mam już dość tego auta, od kupna więcej spędza u mechanika niż w drodze, każda mała usterka przeradza się w naprawę za kilka tys zł.

Tym razem to nawet nie wiadomo co naprawić.

A najdziwniejsze jest to, że drgania nie zależą od prędkosci a wyłącznie od obrotów silnika.

Edytowane przez matkoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałem taką samą przypadłość wymiana długiej półosi rozwiąże twój problem.Moja półoś była wizualnie i dotykowo idealna żadnych luzów a mimo to zmieniłem na zakupioną na szrocie za 50 zł! I problem zniknął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...